Hou toch eens op....

• DOR

Ex,

Het doet me een deugd,dat je eindelijk inziet dat je persoonlijke strijd tegen de roker is gestreden.

Je wint het gewoon niet!

Blijf je nu echt weg,of is het weer zo’n zeperd,die we van je gewend zijn in het verleden?

Ik moet zeggen dat niet de rokers hun frustraties op jouw botvieren,maar 180 graden de andere kant op.

Ex,laat de rokers los en bevrijdt je geest van van die onzuivere gedachten over de rokende medemens.

Neem een lekkere douche of bad,en vergeet ons.

Het zal weer een glimlach op je gezicht toveren,echt waar!

Of heb jij je een pokerface laten aanmeten?

(hij die wel van een sarcastische opmerking houdt)

• Daffy

Dag Ex-roker , hopelijk ben je echt weg , scheelt een hoop hoor kan er weer gezellig geschreven worden zonder dat er gescholden wordt , jij bent de eerste die pafsukkels en losers tot erenamen uit hebt geroepen , en op inhoudelijke reacties zonder scheldwoorden kan je niet eens antwoorden dus buiten je eigen riedeltje heb je verder nergens over nagedacht de vraag of het wel of niet gelukt is met mijn (niet)roken laat ik in het midden want als jij eens zou lezen en wat je leest ook tot je door zou laten dringen dan wist je het antwoord allang , het ga je goed en hopelijk tot nooit meer ziens , Daffy

• ex-roker

scheelt een hoop hoor kan er weer gezellig geschreven

zeiden ze op het forum rokenmoetmogen,nl ook

En kijk nu de pafsukkels met de grootste monden komen er niet meer sinds de antie's er niet meer komen.

Van een forum met honderden postings per dag komen er nu een paar per week !

Hoezo gezellig ?

Jullie kunnen alleen maar mensen die niet roken afzeiken omdat jullie zelf het karakter niet hebben om te stoppen,dus maar het gvaar bliven ontkennen he!

Tja als Junk leven valt nauurlijk niet mee en maar blijven verdedigen die stinkgewoonte,

Nou veel plezier hoor stinknicotinelosers

Oja auto,s vervuilen ok de lucht in groente zit ook gif en je rokende oma werd ook 93

Whahaha wat een loser's

• Daffy

en weer een eretitel erbij :D:D , stinknicotinelosers ,hahahaha , ik dacht trouwens dat je weg was hier

• DOR

Ex,

Ik kan alleen maar om je lachen!!

Geweldig hoe jij je zelf belachelijk maakt zeg!

Vind je het gek,dat mensen jouw afzeiken?

Ik niet.

En zie je nu dat ik gelijk had?

Dat je zei dat je wegbleef is een zeperd gebleken.

Ex,ik hoop dat je snel weer een doel in je leven vind.

Tot ziens.

(hij die even niks weet,voor tussen de haakjes)

• nietroker

Ach ja, die ex,

Loopt overal een beetje te stangen in de hoop dat mensen (verspilde) energie steken in een beargumenteerd antwoord. Begin er maar niet meer aan dit is een treurige figuur, die van de ene verslaving in de andere valt. Wat wordt het vandaag ex? Gokken? of toch maar liever in de Heer???

• ex-roker

Ach over losers gesproken daar heb je niet roker ook al weer onder ze steen vandaan gekropen, wees blij dat je hier nog getolereerd word op een serieuze site hadden ze je onzin al lang gewist !

(Hoe vaak is dat al gebeurd zielig figuur?)

En hoe vaak zei je al niet dat je me negeren zal?

En toch elke keer weer reageren he alsof er met de strontemmer gerammeld is!

Ga toch lekker bij je pafvriendjes meeroken als je zelf al niet rookt voordat je elke keer weer die pro-meerookonzin uit kraamt

Domme-gevaarontkennende-meerokende-nietrokende-propafsukkellige-gedooghokbewoner!

• nietroker

ex-roker schreef:

> Domme-gevaarontkennende-meerokende-nietrokende-propafsukkellige-gedooghokbewoner!

Ex!

Je wordt creatief man!