De Sukkels!!!!

• Uggeugge

Ha Ha zitten de rook uitblazende *******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag****** van rokenmoetmogen nu hier.

Tja sinds het bannen van ondergetekende en ex-roker was er niks meer

te doen op die duffe site.

Nou *******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag****** blijf lekker door roken ik verspil m'n tijd niet langer aan

*******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag****** !

Ugge.

• ex-roker

Ja het is treurig ugge moet je eens terug lezen wat die *******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag****** allemaal schrijven al weken achter elkaar!

Eerst ons weg jagen daar en nu hier lopen te zieken!!

Alle zwaar verslaafde fanatieke *******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag****** zitten nou hiero te janken!

Alleen Daantje ontbreekt nog,en op hun eigen(eens zo drukke site waar een goede discussie mogelijk was) is er niemand meer te vinden!

Het lijkt wel of ze ons missen :-)

Het is treurig

• Uggeugge

Ja ex ze missen ons ook de *******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag****** willen eigenlijk graag stoppen met roken maar zijn te zwak!!!!

Ugge

• Mieke

Roken lossen we samen wel op?

Als het aan de rokers ligt niet dus ze willen alleen nog maar overal weer roken net zoals vroeger.

• nietroker

Beste Mieke,

Meeroken is volkomen ongevaarlijk. Het enige waar je bezwaar tegen kunt hebben is de geur. Talrijke onderzoeken hebben dit al lang aangetoont.

• Uggeugge

Alleen een *******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag****** kan dit geloven!!!

Rook jij maar lekker door idioot.

• Mieke

Nou daar moet ik Uggeugge gelijk in geven je gaat me toch niet vertellen dat alle maatregelen over de hele wereld voor onzin genomen worden en dus ook al die wetenschappers weten er niets van???

Waarom verdedig je elke keer zo een standpunt terwijl je zegt zelf niet te roken?

Rookt er nog iemand thuis bij je ?

Vreemd

• nietroker

Beste Mieke,

Als vanzelfsprekend gaat men er tegenwoordig van uit dat een sterfgeval met longkanker veroorzaakt wordt door roken of meeroken. Recentelijk is men in ieder geval tot de conclusie gekomen dat dit veel te kort door de bocht is. Er zijn talloze andere veroorzakers aan te wijzen. Zelf ben ik 50 jaar en ik rook niet. Maar ik heb als kind wel met platen asbest gespeeld, gezaagd, geschuurd, noem maar op. Later ontdekte men dat asbest erg gevaarlijk is. Iets wat men in de jaren vijftig nog niet wist. Als ik ooit dood ga aan longkanker (wat ik niet hoop) is de kans veel groter dat deze is veroorzaakt door het spelen met asbest dan door het meeroken. Toch zal (nu) meeroken als oorzaak worden opgegeven.

Onderzoek heeft wel aangetoond dat meerokers maar 1/1000 ste van de hoeveelheid schadelijke stoffen binnenkrijgen van de hoeveelheid die iemand binnenkrijgt die zelf rookt. Denk je nou echt dat dat geen verschil maakt? Natuurlijk maakt dat verschil. Een zo groot verschil dat die hoeveelheid niet aantoonbaar schadelijk is, hoe anders de raad voor de volksgezondheid ons ook wil doen geloven. Maar zoals met allerlei andere beslissingen ook die de overheid neemt, het is moeilijk om terug te keren van de ingeslagen wegen. Kijk maar naar de Euro. Ieder normaal denkend mens is het er over eens dat het europa-avontuur en de invoering van de Euro veel meer nadelen dan voordelen geeft.

Mieke, je vraagt waarom ik dergelijke zaken schrijf, terwijl ik niet rook. Wel, ik zie een groot verschil tussen anti-rokers en niet-rokers. Ik ben, zoals verreweg de meeste mensen die niet roken, een niet-roker. Een anti-roker is iemand die met grote moeite heeft kunnen stoppen en daar onbewust andere rokers voor wil laten boeten door te trachten hen hun wil op te leggen. De vertegenwoordigers van CAN en STIVORO zijn hier van de bekendste vertegenwoordigers. Niet-rokers zijn mensen die niet roken, maar het niet erg vinden dat anderen dat wel doen. Deze mensen zijn over het algemeen tegen verregaande betutteling door de overheid.

Echt ik ben niet gek, de meeste mensen zijn tegen betutteling, rokers en niet-rokers. Het is daarom dat ik mensen als de ex-roker en de uggeugge niet serieus kan nemen. Deze mensen zitten nog volop in het ontwenningsproces en zij gebruiken de forums als ondersteunende therapie. Wanneer je namelijk gelooft dat 80% van de samenleving niet goed bij z'n hoofd is, krijg je zelf een beter gevoel als je er van overtuigd bent dat jij het wel goed ziet. Zo werkt dat, denk ik, bij deze beide heren.

• Uggeugge

Zo werkt dat, denk ik, bij deze beide heren.

Ja en denken is niet je sterkste kant. zoals je keer op keer bewijst.

Ik ben meer dan een jaar geleden gestopt en geloof me als ik nu nog

zou willen roken zou ik het gelijk weer gaan doen.

Immers als je na zo lang nog moeite met het gestopt zijn zou hebben

kun je maar beter weer gaan roken.

Maar om het duidelijk te stellen leugenaar, (niet roker) rokers zijn andere

mensen tot last met hun stank en gif verspreiding moeilijk te begrijpen he?

• DOR

Ex en Uggeugge,

Jullie hebben het moeilijk met de rokers hoor.

Zwaar onder psychische druk staan jullie.

Altijd maar meeroken en daar word je zo ziek van.

Het valt niet mee,om als antirokers door het leven te moeten gaan.

Je zelf verplichten om elke dag weer het zelfde verhaaltje wereldkundig te moeten maken.

Maar ja,je moet wat als je niet accepteren wilt dat er rokers zijn.

Je hebt als antiroker een zwaar leven in deze tijd.

Ik niet,ik rook.

Het mag niet meer overal,maar ach een roker is creatief zeg ik maar.

De anties trouwens ook.

Het schijnt dat het ‘roken‘ doormiddel van nicotinepleister langdurig op te houden

populair is tegenwoordig.

Hebben jullie je pleistertjes al ververst?

Stiekum roken,zeilig hoor.

Ik plak..eh..steek me er nog 1 op!