De Sukkels!!!!

• noxqze

Heb je het weer moeilijk met je nicotine tekort, *******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag******

In en in triest ben jij om iemand die gewoon zijn mening verkondigd een leugenaar te noemen. Ik begin schoon genoeg van jou te krijgen Kees van den Berg uit Koog aan de Zaan.

Steek gewoon weer een sigaret op *******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag****** , je kan gewoon niet stoppen met roken, geef het nou gewoon maar toe.

Je moet anders toch de rest van je leven blijven vechten tegen de rookverslaving.

En praat jij alsjeblieft niet over verspreiden van gif, jij met je één miljoen sigaretten.

Als meeroken zo dodelijk is als jij beweert, ben jij dus een massamoordenaar. Denk daar maar eens over na.

• Uggeugge

Wie ben jij dan wel @!#$?

Ik ben die Kees vd Berg NIET

Is jou naam soms Hypocriet?

Of nog steeds gewoon niksnut met uitkering?

In ieder geval een heel vies ventje!!!!

Want als je iemand z'n naam wil publiceren

ben je een echte RAT.

Jij wil dat vuile RAT!

• ex-roker

Auteur: nietroker (—.assen1.dr.home.nl)

Datum: 30-11-2004 12:37

Beste Mieke,

Meeroken is volkomen ongevaarlijk. Het enige waar je bezwaar tegen kunt hebben is de geur. Talrijke onderzoeken hebben dit al lang aangetoont.

Kijk voor dat soort idiote uitspraken is die zogenaamde niet roker al op een serieus forum met een waarschuwing op zijn (nicotine) vingers getikt

Dat hij zelf zo idioot is om die onzin te geloven dat meeroken geen kwaad kan moet die loser zelf weten maar een niet al te stabiel persoon zou door dat soort belachelijke uitspraken wel eens van het stoppen met roken afgehouden kunnen worden en dat maakt deze stelling zeer bedenkelijk

Die idioot denkt dat hij het beter weet als alle wetenschappers artsen van over de hele wereld

Ga maar lekker stinkrook happen van die pafsukkels maar wel buiten of in een of andere gedoogafzuighok voor nicotinejunks stinkloser!!!

• DOR

www.telefoongids.nl

Weet je nog Kees?

Hahaha!!

Opgefokt mannetje hoor,ben jij!

Ga lekker weer roken man.

Dit loopt niet goed met je af hoor.

Zoveel stress in je leven,slecht voor je hoor!

Nee,is ook zo,je rookt niet meer,dus je bent stress-vrij…..

Vertel mij wat.

Ik heb zo het idee dat jij pure adrenaline uitpist op de WC!

Hahaha.

• noxqze

Zou ik Kees nou boos gemaakt hebben????

NOU IK HOOP HET WEL.

Denk aan je hart, Kees. Whahaha.

• ex-roker

Jaja

We hebben toch een hoge aci de mus in ons midden niet alleen afgestudeerd in de chemie , maar is ook nog eens psychiater ook!

Whahaahahah wat een *******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag****** denkt die nou echt dat hij nog serieus genomen wordt?

Gut wat erg toch voor zijn naaste omgeving zo een *******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag****** !!

• ex-roker

Heb je die rokende koe nog steeds niet naar buiten geschopt *******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag******

Heb je de spelregels niet gelezen hierboven:

Houd het netjes en probeer begrip op te brengen voor elkaars mening.

Is voor jou beetje moeilijk nixnutnogwat ga lekker bij Daantje lopen te schelden meer forum voor jou niveau

• noxqze

Ik probeer me wat iaan te passen aan jullie niveau, Ex en Kees van den Berg uit Koog aan de Zaan.

• nietroker

ex-roker schreef:

>

> Auteur: nietroker (—.assen1.dr.home.nl)

> Datum: 30-11-2004 12:37

>

> Kijk voor dat soort idiote uitspraken is die zogenaamde niet

> roker al op een serieus forum met een waarschuwing op zijn

> (nicotine) vingers getikt

Geen enkel forum waar *******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag****** als jij hun gang kunnen gaan, mag serieus worden genomen.

Ik ben vrijwillig vertrokken uit het stoppenmetroken forum, omdat ik geen hulp bij het stoppen nodig heb. Ik heb er geen aardigheid aan om de hele dag mensen een hart onder de riem te steken, die met hun zoveelste stoppoging bezig zijn. Blijf jij daar maar lekker en maak dat je hier weg komt, of moet ik een handje helpen!

• SlutFucker(tm)

WHHEHEHE NEE JIJ DAN MISSELIJKE @!#$ EXROKER????

JIJ HEBT *******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag****** HET EEN NIVEAU VAN EEN AAP NOG NIET!!

ROT TOCH OP MET JE IMMENSE GELUL IN DE RUIMTE!!

*******woord verwijderd door webmaster ===> ongepast gedrag******