Sukkel, eikel, idioot, extremist en nog meer lieve woordjes

• Jessica

Dat rokers, niet-rokers, ex-rokers en anti-rokers hier een verbaal gevecht voeren vind ik best, maar houdt het wel een beetje netjes. Het is duidelijk dat niet iedereen hyet met elkaar eens is en discussies mogen best fel zijn, maar medeprikkers uitschelden, op wat voor manier dan ook, is niet toelaatbaar.

• nietroker

Sorry, moderator, mijn excuses. Je kunt iemand nog zo'n minderwaardig individu vinden, maar je moet je commentaar altijd netjes houden. Helaas ben ook ik hier wel eens in de fout gegaan.

Hoe zielig en meelijwekkend je iemand ook vind, ook ex-roker en ugug zijn mensen, hoewel je snel geneigd bent dat te vergeten door hun primitieve taalgebruik en ditto woordkeuze. Ik beloof dat ik mij zal trachten in te houden, zoals een heer betaamt.

• SlutFucker(tm)

;-)

• nietroker

Even nalezend op dit forum is het opvallend hoeveel correcties de webmaster heeft moeten toepassen op de berichten van ex-roker en uggeugge. Het taalgebruik van deze heren is kennelijk zelfs een tolerante webmaster te gek…

• SlutFucker(tm)

Tja het niet roken valt ze nou eenmaal zwaar………..

• Mieke

Daar heb je wel gelijk in wordt trouwens wel een druk bezochte site met al die tegenstellingen die besproken worden

Wel opvallend dat de grofste uitlatingen van de kant van de rokers komen.

• nietroker

Mieke schreef:

>

> Daar heb je wel gelijk in wordt trouwens wel een druk

> bezochte site met al die tegenstellingen die besproken worden

> Wel opvallend dat de grofste uitlatingen van de kant van de

> rokers komen.

Beste Mieke,

Hier vind ik je toch een beetje dom, of op zijn minst onoplettend! Want de grofste uitlatingen komen dus van je vriendjes uggeugge en ex-roker. Hier heeft de webmaster nogal wat werk aan gehad om alle verboden woorden weg te halen.

Dus voor je de beschuldigende vinger gaat wijzen, eerst even kijken of het ook echt zo is. Anders ben je net zo bezig als je twee vriendjes en loop je dingen te beweren die nergens anders vandaan komen als uit je eigen dikke duim!

Overigens is dit een forum over sigaretten en roken. Dus ik begrijp niet waarom jullie het als anties nodig vinden om hier de sfeer te komen verzieken. Op het forum “stoppenmetroken” kunnen jullie toch fijn babbelen met al die mensen die het zo moeilijk vinden om te stoppen met roken?

• Uggeugge

Nou Mieke.

Kijk eens om je heen wie er nog roken?

Bijvoorbeeld aso's als de tokkies maar ook als minima op TV komt

staat 1 ding vast, ze roken!

Roken aan zich is al asociaal dus wat te verwachren van de rokers!

• SlutFucker(tm)

NOU, FIJN DAT JIJ ZO'N MENING VORMT OVER DE MINIMA VAN DE SAMENLEVING! LEKKER SOCIAAL BEN JIJ ZEG! EN DAN WAT ZEG OVER ROKERS DIE ASO ZIJN.

JE HEBT ZO WEINIG HERSENEN DAT JE JE EIGEN CONSTANT TEGENSPREEKT (MAAR OCH, JE HEBT HET WAARSCHIJNLIJK ZELF NIET EENS IN DE GATEN, STAKKER)

• Uggeugge

SlutFucker™

Whats in a name!!!!

i rest my case.