Schoner roken

• nicopal

Nieuw apparaat om schadelijke stoffen uit je sigaretten te halen.

Zie hier :www.nicopal.com

• Uggeugge

Echt schoon wordt het pas zonder roken.

Heel de samenleving tevree stop ermee!!!

• DOR

Laat nu net dat de reden zijn,om niet te stoppen met roken….

Whehehe!

• ex-roker

Ach het is in iedergeval een verslaafde die bekend dat roken schadelijk is,is dus niet helemaal een achtelijke

• Uggeugge

Hoi Ex.

Ja wonderlijk he een junk met beetje hersens.

• ex-roker

Ja wonderlijk he een junk met beetje hersens.

Ja even zoeken ze zijn er wel dat zijn ook degene die op een gegeven moment wel het karakter en de wil hebben om te stoppen ze kunnen namelijk denken

• Daffy

Vinden jullie het heel erg als ik ernstig twijfel aan de werking van dit apparaat , hoezo haalt alle schadelijke stoffen eruit door die 2 mg. vloeistof die je erbij doet ??? , sorry hoor belief dit niet te geloven , als ik het goed heb gezien € 225,00 voor het apparaatje en € 42,00 voor 6 miniflesjes vloeistof , een aardige prijs hoor en nergens geen bewijs voor dat het inderdaad doet wat er gezegd wordt , Groetjes Daffy

• ex-roker

Ach Daffy het zijn tenminste verslaafde die beseffen hoe slecht roken is dus ze proberen tegen beter weten in van alles uit.

Worden miljoenen me verdiend

• noxqze

De antwoorden die jullie hier neerpoten geeft duidelijk weer dat we hier met 2 hersenloze wezens te doen hebben.

Auteur: nicopal, website waar je het aparaat aan kan schaffen www.nicopal.com.

Is hier een overeenkomst in te ontdekken??? Volgens onze 2 slimmerikken geen ENKELE overeenkomst.

Slaaplekker, dombo's

• SlutFucker(tm)

MAN MAN MAN WAT ERGER IK ME WEER AAN JOU EX-ROKER (JA WEDEROM)

DIE NICOPAL LOOPT HIER EEN BEETJE RECLAME TE MAKEN VOOR EEN APPARAAT WAARVAN ELKE NADENKENDE MENS AL WEET DAT HET NIET WERKT.

MAAR NEE HOOR, MENEER EX-ROKER GEEFT WEER EENS AAN DAT HIJ ALLEEN MAAR IN STAAT IS OM HIER WAT WILLEKEURIGE NIET ONDERBOUWDE ANTWOORDEN NEER TE ZETTEN.

ZUCHT.

EN DAN MAAR ZEGGEN DAT ROKERS TOT DE LAAGSTE SOCIALE KLASSE HOREN.

MAG IK EENS VRAGEN WAT JE DOET IN HET DAGELIJKS LEVEN, EX? (BUITEN HIER JE TIJD TE LOPEN VERSPILLEN DAN)