Dringend hulp gevraagd...

• nietroker

Op het prikbord “Stoppen met roken” zijn allerlei mensen bezig met serieuze stoppogingen. Dat is bijzonder flink van die mensen en ik wens ze daarbij alle sterkte toe. Maar in plaats van deze mensen eens even een beetje te helpen met opbeurende teksten zitten die ex-roker en Kees / Harrie / uggeugge hier een beetje de zaak te verstieren. En dat terwijl ze aan de overkant zoveel goed werk kunnen doen.

Ik zou tegen jullie willen zeggen: Ga die mensen eens even helpen en zout hier even een tijdje op.

Of moet ik even een handje helpen?

• Kees.

`Maak je geen zorgen ik ben daar aktiver dan hier!

• nietroker

Het is “aktiever”

• noxqze

Ja kaas, jebent daar sinds kort inderdaad erg aktief, zelfs onder meerdere namen.

Maar of men daar nu zo blij mee is, is maar de vraag. Op de greensite en ikstop.nl ben je al geblocked omdat je ook daar jezelf niet in de hand kon houden en iedereen beledigde en verrot schold.

En wat Ex betreft ,op het prikbord stoppen met roken wordt hij door de meesten ook uitgekotst.

• ex-roker

op het prikbord stoppen met roken wordt hij door de meesten ook uitgekotst

Ik weet niet of het jullie opgevallen is maar in deze tijd worden de rokers steeds meer uitgekotst

Roken is uit gevaarlijk en stinkt en kost veel geld

• nietroker

ex-roker schreef:

>

> Roken is uit gevaarlijk en stinkt en kost veel geld

Ja, vooral dat het zoveel geld kost, daar schijn jij je nogal druk om te maken. Het valt tegenwoordig ook niet mee om als werkschuw persoon rond te moeten komen van een uitkerinkje.

• Ex-roker

Het valt tegenwoordig ook niet mee om als werkschuw persoon rond te moeten komen van een uitkerinkje.

Haahahaha ga jij maar weer naar bed morgen vroeg op ik heb mijn schaapjes al op de droge

Ik zal aan je denken koud buiten he!

:-)

• nietroker

Ex-roker schreef:

> Haahahaha ga jij maar weer naar bed morgen vroeg op ik heb

> mijn schaapjes al op de droge

> Ik zal aan je denken koud buiten he!

Nou je hebt je poen in ieder geval niet verdiend met je sublieme taalgebruik.

Het is “schaapjes al op HET droge” en droom lekker verder…

• Ex-roker

Het is “schaapjes al op HET droge” en droom lekker verder…

Jajaja alleen nog maar op taalfouten kan die loser reageren!

Geeft niet hoor valt ook niet mee in deze tijd roken te verdedigen!