Voor het geval dat je het nog niet in de gaten had amoebe, nietroker en ik zijn niet een en dezelfde persoon.
En wat kaas betreft ga peukie uitlaten, doe je nog wat nuttigs.
ex-roker schreef:
>
> Ga lekker tegen mekaar lullen, stelletje lamzakken!
>
> Zeg Nixnut dat wordt weer slijmen met de beheerder want dat
> gescheld van jou vind die vast niet leuk
Ik denk dat ik het heel goed met deze beheerder kan vinden. Dat is helemaal het geval als hij jullie een tijdje in de wacht gaat zetten.
Ex-roker schreef:
>
> Ik denk dat ik het heel goed met deze beheerder kan vinden
>
> Nou dat zou dan de eerste zijn
> ik post hier al jaren zoek maar eens terug misschien leer je
> er nog wat van!
* Start van het forum: ongeveer anderhalf jaar geleden
* Ex-roker's eerste post 04-01-2004 19:00, nog geen jaar dus:
ex-roker schreef:
>
> Mooi
> Blijf jij maar lekker thuis kunnen wij als niet rokers ook
> eindelijk weer gaan stappen zonder stank
Vind ik trouwens nog knap dat je dat slappe geouwehoer zo lang weet vol te houden…
Om nog even op je eerste berichtje terug te komen, je haalt het toch niet in je domme hoofd om naar een café te gaan he? Dat is wel de laatste plek waar men zit te wachten op jouw treurige verschijning.
Die heb ik niet gevonden, die stond er al. Kijk voor mij is het heel gewoon dat ik zie wat er staat. Zo lees ik de stukjes op dit forum, de rapporten van de gezondheidsraad en nog veel meer. Ik lees dat allemaal goed door en als ik een reactie geef kun je ook zien dat ik weet waar ik het over heb.
Helaas heb ik moeten vaststellen dat jij dat allemaal niet doet. Als een blinde kip loop je half te citeren wat anderen je hebben voorgekauwd. Zelf nadenken, je eens ergens goed in verdiepen, dat zal niet bij jou opkomen. Eigenlijk kan jij daar natuurlijk ook niets aan doen. Je ouders waren misschien aan de drank en sigaretten toen ze jou hebben geproduceerd, tja, en dan gaat het mis he? Een ongeluk zit in een klein hoekje en dan zit de rest van de wereld mooi een jaar of zeventig met jou opgescheept.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?