Agressief

• Kees.

Auteur: Kees. (—.upc-a.chello.nl)

Datum: 03-12-2004 11:05

Als je rokers probeerd uit te leggen dat het verstandiger is om er mee te

stoppen worden ze agressief.

Begrijpelijk is dit wel, immers de discussie kunnen ze nooit winnen.

Dit is de reden dat rokers zich zo vervelend gedragen.

Ja roken is al bijna voltooid verleden tijd en dat is voor veel rokers

een bittere pil.

• SlutFucker(tm)

Hehehehe

Ik moet toch elke keer wel lachen als ik jouw posts lees, Kees.

Over wie heb je het als ik vragen mag? Ik behoor immers niet tot de rokers ;-)

By the way, ik lees meer ‘aggresieve’ posts van de anti-rokers hier dan van de rokers (en dan vooral in de zin van lompe ononderbouwde uitspraken).

Roken voltooid verleden tijd? Denk het niet, al zou het best fijn zijn. Maar als je zo naief bent…….dan kijk in inderdaad ook niet meer raar op van de inhoud van je berichten hier! ;-)

Groeten!

• nietroker

Ja Kees, ik geloof inderdaad dat jouw grijze massa al aardig is aangetast in de periode dat je rookte. Ik snap, net als de heer Stutfucker™, niet waar je op doelt als spreekt over rokers die de discussie niet kunnen winnen. Zoveel rokers discussieren hier niet met jullie. Zelf rook ik ook al jaren niet meer, toch ben ik tolerant t.o.v. hen die nog wel willen roken. Mijn eigen posts en ook die van bijvoorbeeld Slutfucker™ bevatten aardig wat meer diepgang dan de treurige kladjes van jou en ex.

• nietroker

Hey domme Kees,

Is je toppic verwijderd op stoppen met roken? Zouden ze hier ook moeten doen….

• Ex-roker

Is dat zo?

Waarom reageer je dan nog ?

Niets meer te beleven bij je eigen pafsukkelforumpje?

• Ex-roker

Hahaha Jou onzinberichten is voor de zoveelste keer verwijderd!

Laat die mensen die tenminste nog karakter hebben om een stoppoging te wagen toch met rust ze hebben het al moeilijk genoeg de eerste weken

Steek je energie liever in verslaafden om ze van hun afschuwelijke gewoonte af te helpen als je zogenaamd een niet-roker bent wat ik zeer betwijfel!

• nietroker

Ik weet niet of het je ook is opgevallen, achterlijke ex, maar het is het topic “Agressief” van jouw holmaatje Kees wat van het “stoppen met roken” forum is verwijderd. Het topic deed zoals gewoonlijk niet terzake op dat forum. Net zo min als dat er ook maar één zinnige bijdrage uit jouw miserabele koker op dat forum te vinden is.

• noxqze

Wederom een stompzinnig topic, kaas.