Canada verplicht zelfdovende sigaret

• Ex-roker

Kijk dat zijn pas maatregelen

Komt natuurlijk dat ook daar nergens meer gerookt mag worden dus wat gebeurd er de verslaafde gaan stiekumop oa brandgevaarlijke plekken roken

Canada verplicht zelfdovende sigaret

OTTAWA - Canada gaat tabaksfabrikanten verplichten hun sigaretten zelfdovend te maken. Vanaf oktober 2005 mogen in Canada alleen nog sigaretten worden verkocht die vanzelf uitgaan als er niet meer aan wordt getrokken.

Dat maakte het ministerie voor Volksgezondheid bekend.

Naar eigen zeggen is Canada het eerste land ter wereld dat deze verplichting op nationaal niveau gaat invoeren. Aanleiding is het grote aantal branden dat door onachtzaamheid met sigaretten ontstaat: meer dan 2000 per jaar.

Volgens de Canadese media kwamen tussen 1995 en 1999 356 mensen om door sigarettenbranden en raakten er meer dan 1600 gewond. Vaak valt de roker in slaap, waarna een laken of deken vlam vat. Of een brandende sigaret valt tussen de kussens van de bank en de vulling gaat smeulen, waarna vele uren later alsnog brand ontstaat.

De tabaksindustrie is niet gelukkig met de maatregel. Fabrikanten stellen dat een opnieuw aangestoken sigaret vies smaakt. Zij verwachten dat er meer zelf gerold zal gaan worden en dat illegale import zal toenemen. Niettemin heeft de industrie toegezegd zich aan de wet te zullen houden. De sigaretten worden zelfdovend door de samenstelling van het papier te veranderen.

• DOR

Dom,dom en nog eens dom.

Kijk als je sigaret uitgaat als je er niet meer aan trekt,betekent dit dus dat er meer rookoverlast komt.

Want dan wordt de gehele sigaret opgerookt in plaats van dat ie voor een gedeelte niet opgerookt wordt.

Dus komt er meer rookoverlast……….

Dus de roker wordt verplicht zijn hele sigaret op te roken!

Kijk,DAT zijn pas goede maatregelen!

Hahaha,de sukkels!

Ik denk dat de aansteker-industrie er heel blij mee is.

Voor de sjek rokers die met deze actie mee willen gaan,gebruik nu dus Rizla blauw.

Die heeft de zelfde zelfdovende eigenschappen……

Hahahaha,lachen dit!

• Ex-roker

Hahahaha,lachen dit

Zeidenjullie ook een paar jaar geleden toen de plannen bekend werden van pafpalen rookgedooghokken en andere afwerkplekken voor verslaafden.

En als ik nu die sukkels er in zie scoren denk ik:

HAHAHAHAHAAH LACHEN DIT

• DOR

Wees blij dat de rokers zich netjes aan de wet houden!

Maar daar denken jullie niet aan.

Nietrokertjes hebben een wetje nodig om hun zinnetje door te kunnen drijven.

Hahaha,dat is pas lachen(om dat het zielig is)

• Ex-roker

Nietrokertjes hebben een wetje nodig om hun zinnetje door te kunnen drijven.

Hahaha,dat is pas lachen(om dat het zielig is)

Ja hoor laten de nietrokers maar zielig zijn

ER KOMEN STEEDS NEER ANTIROOKWETTEN AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zielig jij op straat hoezo wie zijn er zielig?

• DOR

Ja Ex,ik rook op straat omdat anders al die nietrokers hardstikke ziek worden.

Moet je eens kijken wat dat kost aan ziektekosten.

De rokers kosten al een berg geld aan ziektekosten.

Kunnen we de nietrokers niet bij hebben.

Daarom roken we op straat.

Om de ziektekosten in te dammen.

En om de nietrokers te sparen,natuurlijk.

Stel je voor dat die ziek worden door het toedoen van ons roken.

Ik moet er niet aan denken….

Je ziet het Ex,rokers zijn zo slecht nog niet!

Wij hebben geen rookwet nodig.

Dus,ja wie is er nu zielig?

• Ex-roker

Onzin als die rookwetten er niet waren zouden die pafsukkels nog overal roken ze gaan echt niet vrijwillig naar buiten hoor!