Is het jullie al opgevallen?

• DOR

Dat je steeds meer ziet,dat rokers buiten hun sigaretje oproken?

Loop maar eens door de stad.

Je zult zien dat er steeds meer rokers,zich keurig gaan houden aan de rookwet.

Ook op de stations zie je de rokers keurig bij de rookpaaltjes staan,zoals het hoort tegenwoordig…..

Maar hoor je daar de anties over?

Hoor je de anties zeggen dat ze het waarderen dat die rokers zich keurig houden aan de wet?

Nee,daar hoor je ze niet over.

Neem nu bij mij op mijn werk.

Je zult de nietrokers nooit horen zeggen,goh wat knap dat jullie buiten gaan roken,netjes hoor.

Ik zeur niet gauw,maar dit vindt ik toch wel een beetje raar.

Wees blij dat we buiten willen roken!

Binnen roken behoort nog steeds tot de mogelijkheden hoor!

Dus een beetje waardering mag wel,dacht ik zo……

• Ex-roker

Wees blij dat we buiten willen roken!

Binnen roken behoort nog steeds tot de mogelijkheden

Ja hoor draai de rollen maar om

Ten eerste mag je nergens meer binnen rokern

Ten tweede belachelijk om te stellen DAT WIJ(NIET ROKERS) ER BLIJ MEE MOETEN ZIJN DAT VERSLAAFDEN BUITEN ROKEN?

Nee binnen zwaar mishandeld te worden door middel van de schadelijke stoffen inademen van rokers dat is normaal zeker!

Roken/rokers=WEGWEZUH!!!!

rokers kiezen er zelf voor om verslaafd te blijven dus niet janken als jullie naar buiten geschopt worden!

• nietroker

Ex-roker schreef:

> Nee binnen zwaar mishandeld te worden door middel van de

> schadelijke stoffen inademen van rokers dat is normaal zeker!

Nogmaals ex, voor deze stelling heb je geen enkel bewijs. Meeroken is in het geheel niet schadelijk, hooguit een beetje hinderlijk als je niet van die geur houdt. Ik denk echt dat er een dag komt dat de burgerlijke ongehoorzaamheid toeslaat, en de rokers gezamenlijk zullen besluiten om de loyaliteit te beeindigen en gewoon weer overal gaan roken. Ik zal ze niet tegenhouden.

• Ex-roker

rokers gezamenlijk zullen besluiten om de loyaliteit te beeindigen

Whahahaaahaah

Wat denk je zelf,In Ierland Engeland,Noorwegen,Thailand Amerika enz enz overal worden rokers meer en meer verbannen!

Tuurlijk pikken de rokers dat ze weten donders goed hoe slecht die verslaving is voor hun zelf en omgeving!

Maar ja karakter om te stoppen heeft niet iedereen helaas

• nietroker

Misschien zijn er ook mensen die helemaal niet willen stoppen? Ik ken zat van deze mensen en ik zou het erg onprettig vinden als zij “verbannen” zouden worden. Misschien even ter informatie, maar in Ierland houdt inmiddels al 80% van de horecabedrijven zich niet aan de nieuwe regeling en wordt er lustig op los gerookt. De bedrijven die zich er wel aan houden kampen met zwaar financieel weer. Zo populair zijn rookvrije horecabedrijven dus ook niet. Het zal niet lang meer duren of alles is weer bij het oude.

Zoals je in een post van Slutfucker™ hebt kunnen lezen valt het in Amerika ook wel mee met het verbannen van rokers. Dus jouw droombeeld van een perfecte wereld is (gelukkig maar) nog heeeeel ver weg.

• Ex-roker

Misschien zijn er ook mensen die helemaal niet willen stoppen?

Elke verslaafde zal beweren dat ze niet willen stoppen en de meeste verslaafden beweren zelfs dat ze elk moment zouden kunnen stoppen

De werkelijkheid is natuurlijk dat ze te slap zijn om te stoppen geen karakter hebben en de ontwenningsverschijnselen niet aan durven!

En over twee maanden zit ik zelf weer in Amerika voor een poosje ik zal er uitgebreid verslag van doen!

• nietroker

Je moet er toch van uit gaan dat als iemand iets “beweert” dat hij of zij dat ook meent totdat je het tegendeel kunt bewijzen? Of is iedere roker bij voorbaat ook al een leugenaar? De meeste rokers die ik ken zeggen juist dat ze het erg moeilijk zouden vinden om te moeten stoppen. Maar om dat nu slap te noemen…

Kijk, iets beweren, zeggen dat het bewezen is door wetenschappers, en als dan gevraagd wordt naar de bron, je mond houden en deze wezenlijke vraag negeren. Vervolgens wat slappe stukjes uit de Telegraaf overtiepen. Dat vind ik dus slap. Slap geklets, slap karakter, slap geouwehoer in de ruimte. Kom eens met een visie en loop niet zomaar van alles na te kakelen.

• DOR

Ex,

Binnen roken mag niet meer.

Maar het kan nog steeds,weet ik uit eigen ervaring.

En het wordt ook nog steeds gedaan.

Het gaat mij erom,dat wanneer rokers besluiten buiten te gaan roken,er best eens van de kant van de nietrokkers,een beetje waardering mag komen.

Tenslotte kunnen we ook gewoon weer met zijn allen binnen roken!

Maar dan worden de nietrokers ziek.

Dus wij als brave rokers gaan dus buiten roken.

Maar ook dat wordt niet gewaardeerd!

En ja,rokers keizen om te roken.

Rokers keizen er ook voor om buiten te gaan roken.

e worden niet naar buiten getrapt,zoals jij het altijd zegt.

Nee,we doen het op vrijwillige basis!

Want gewoon binnen roken behoord nog steeds tot de mogelikheid.

Daar gaat het me om.

Niets meer,niets minder.

• DOR

En ja er zitten wat typfouten in.

Sinterklaas…..

Zenuwachtig enzo…..

• Ex-roker

Sinterklaas…..

Zenuwachtig enzo…..

Jammer dat hij niet bestaat anders wist ik wel zeker dat ik je vanavond voor het laatst gesproken had,eindelijk van die domme opmerkingen af

Of hebben ze in Spanje ook internet?