Is Roken Dom???

• Kees.

Wat dacht je zelf????

• nietroker

Nee, maar jij wel!

• Kees.

Verander eerst je naam eens in roker lijkt me wel zo eerlijk nicotine junk!

• nietroker

Je kan het zeker niet hebben dat ik al veel langer nietroker ben dan jij he? Gewoon nijd, jaloezie! Je hebt het er nog steeds moelijk mee hè Keessie? Kan ik zien aan die domme praat van je. Wat kan het jou rotten of iemand rookt of niet?

Als ik zou roken zou ik het rustig zeggen, niemand zou mij daar anders op aanzien. Het was gewoon mijn eigen keuze, een aantal jaren geleden, om te stoppen met roken. Wie ben ik om iemand die wel wil roken te veroordelen?

Ach ja, je hebt karakter of je bent gewoon oliedom!

• Kees.

Ach ja, je hebt karakter of je bent gewoon oliedom!

Je vergeet er 1 gore leugenaar en dat is wat jij bent!

• nietroker

Lastig hè Keessie, als de waarheid nèt even anders blijkt te zijn als je altijd gedacht had. Ja, dan raak je wat gefrustreerd en dan ga je natuurlijk schelden. Maar eigenlijk, in het diepst van je hart, scheldt je een beetje op jezelf, hé Kees?

• Ex-roker

Die niet-roker is gewoon een verslaafde nicotinejunk die realistisch over wil komen

Een verslaafde zal nooit serieus genomen worden omdat ze hun verslaving nooit op willen geven en daardoor niet objectief kunne discussiëren, vandaar dat slimpie zichzelf niet-roker noemt

STAKKER EERSTE KLAS DUS

• nietroker

Het is waar, ex. Als je eenmaal verslaafd bent geweest aan nicotine of alcohol, dan blijf je een verslaafde of je nu gebruikt of niet. Iedere dag heb je wilskracht nodig om van de sigaretten af te blijven. Dat zal nooit veranderen.

Dus in die zin ben ik, net als jij, een verslaafde.

En nu opzouten van dit forum, of moet ik een handje helpen?