Houding!

• SlutFucker(tm)

Zeg ex.

Jij hebt het hier de hele dag over PAFSUKKELS.

Definieer een SUKKEL voor mij, aub.

• Ex-roker

Dat is heel erg makkelijk dan hoef je alleen maar naar de opmerkingen te kijken van een stel rokende bezoekers hier (of hun sympathisanten om welke domme rede dan ook)

Bijvoorbeeld:

de ontkenningen, het bagatelliseren van het gevaar het niet willen begrijpen dat roken uit de tijd is elke keer weer hetzelfde verhaaltje ze hebben allemaal een altijd rokende omaatje van 93 ik rijd ook auto die vervuilen de lucht adem je ook in dus maakt die sigarettenrook ook niets uit en zo kan ik nog wel even door gaan

Ben je het met twee of meer van die bovengenoemde rokerssmoezen eens

Dan ben je voor mij een pafsukkel

Met de complimenten aan Dor,Nixnutnogwat,Daffy,Josje,Bert,Sletfucker,Nietroker,Willem en alle andere die ik nog even vergeten ben

Anders nog iets?

• SlutFucker(tm)

Ex

Jij bent hier de ENIGE die elke keer met het verhaal van de 93 jarige rokende oma op de proppen komt. Dus beschuldig anderen niet van dingen die je zelf geintroduceerd hebt.

Verder kan je niet lezen, ik vroeg namelijk hoe jij een sukkel definieert, en niet een PAFSUKKEL.

Ik wilde het gewoon even uit je eigen mond horen, dat een sukkel een persoon is waar jij erg veel raakvlak mee vertoont, maar goed, ik had wel weer een ontwijkend antwoord verwacht, zoals altijd.

Je kan niet lezen en je kan geen fatsoenlijke antwoorden geven, voor mij ben je gewoon een inhoudsloze zielige vent met een heel slecht karakter.

Adioz

• DOR

Dank voor het compliment,Ex!

Ook namens mijn 93 jaar oude oma.