respect - begrip

• bert

Weten jullie, het probleem is op zich helemaal niet zo groot, ik als ex schoorsteenpijp heb altijd gezegd dat mensen die nooit gerookt hebben die hoor je niet, alleen de gestopten, dat zijn de grootste zeikerds op deze aardbol, en de eerste maanden wordt je humeur er niet beter op, maar dat hoeft en mag geen reden zijn om dan de mensen die nog wel roken, af te lopen zeiken, met een beetje begrip en sympathie kom je nu eenmaal veel verder, ik zou bijna zeggen iedere gek weet dat je nu eenmaal meer bijen vangt met honing dan met azijn.

Maar het grootste probleem van de meeste gestopte rokers is dat ze als de dood zijn om weer te beginnen als ze toegeven dat het lekker ruikt, en ik als gestopte roker vindt een pas opgestoken drummetje heerlijk ruiken.

• Kees.

Maar het grootste probleem van de meeste gestopte rokers is dat ze als de dood zijn om weer te beginnen als ze toegeven dat het lekker ruikt, en ik als gestopte roker vindt een pas opgestoken drummetje heerlijk ruiken.

Klopt helemaal Bert ex rokers zijn de grootste zeikerds over roken!

Waarschijnlijk omdat ze heel goed weten hoe stom het is om te roken.

Wat dat drummetje betreft sorry maar ik vindt het echt stinken.

O ja een beetje aardiger tegen de rokers zou ook wel mogen, de stakkers

hebben het al rot genoeg met hun verslaving.

Kees

• SlutFucker(tm)

Ik denk dat jij het nog veel rotter hebt Kees, met je miserabele bestaan!

• Ex-roker

Bert zegt:

met een beetje begrip en sympathie kom je nu eenmaal veel verder

Heb ik ook ik verzoek rokers altijd op een vriendelijke manier om naar buiten te gaan stinken!!

En hoezo zeikerts?

Omdat ik mijn gezondheid belangrijker vind dan de gemoedsrust van een verslaafde?

Tja die verslaafden ontkennen het gevaar van meeroken natuurlijk!

Maar ze komen er niet meer mee weg wereldwijd worden ze terecht steeds vaker harder aangepakt

Alleen natuurlijk weer niet in Nederland met hun traditie van gedogen

ROKUH=WEGWEZUH!!

(Oeps weer die capslock)

• Daffy

Helemaal top Bert , Groetjes Daffy :-)

• bert

dat bedoel ik dus ex je kunt ook gewoon zeggen, mensen ik heb last van het roken willen jullie a.u.b. dat ergens anders gaan doen, dat klinkt heel wat sympathieker dan GA EVEN buiten staan stinken.

bert

• Ex-roker

Bert,

Ik ben een begripvol sympathiek mens maar als je zoals ik nu al bijna een jaar met die idioten in discussie gaat (namen noem ik niet die weten we zo langzamerhand wel) die alleen maar de klok terug willen draaien wat de rook maatregelen betreft met vage Engelse rapporten van Forces komen om hun onzinverhalen kracht bij te zetten en als klap op de vuurpijl nog beweren dat ze democratisch zijn op hun forum rokenmoet mogen.nl waar geen hond meer komt omdat de bezoekers die zich tegen roken opstelde geblokkeerd werden door die opperhoofdpafsukkel Daantje omdat hij op zijn werk verraden werd dat die rookt door een collega tja dan hebben we het wel over een niveau hier hoor!!

MAG IK MIJN TAALGEBRUIK DAAR FF OP AANPASSEN JAAAAAA ???????

Oeps sorry capslock bleef hangen

• DOR

Gut Ex,je hebt het er nog steeds moeilijk mee,zie ik.

Jammer hoor,je leven kon zo mooi zijn.

Maar ja,die rokers verpesten het weer voor je.

Je zou er medelijden door krijgen.

• bert

nee ex dat mag niet een beetje respect kan helemaal geen kwaad, laat de mensen er niet achter komen waar je woont want voor je het weet ben jij net als theo van hartstikke dood kijk toch uit man. trouwens WAT je OOK NOG zou kunnen doen is hier TOTAAL wegblijven, maar dat is te simpel, luister ik heb geschreven zij krijgen de teer en nicotine binnen en jij niet, je ruikt het alleen maar, maar ex waar ben jij nu zo bang voor, oh ja voor de toehoorders ik gebruik de capslock om iets te benadrukken niet om te schelden.

dus vooral blij of vriendelijk of ga ergens anders de kachel uit staan pissen.

• Ex-roker

Bert zegt:

zij krijgen de teer en nicotine binnen en jij niet, je ruikt het alleen maar, maar ex waar ben jij nu zo bang voor,

Ben jij nou zo dom of ik nou zo slim!!

Op het moment dat je het ruikt adem je al 4000 schadelijke giftige stoffen in sukkel!!

Als je denkt dat roken zo onschadelijk is twijfel ik aan je wilskracht om nog langer niet te roken

Met jou karakter ben je binnen de kortse keren weer een pafsukkel

Sterkte