respect - begrip

• Ex-roker

Bert,

Ikke agressie uitlokken?

Welnee de rokers zijn zo een beetje wel gewend om weg gejaagd naar buiten geschopt hun pafpalen en rookholen ingejaagd en met de nek aangekeken te worden

Hebben ze mij niet voor nodig

Ik hou gewoon een vriendelijke discussie

• Ex-roker

Ik heb het niet moeilijk hoor Dor!

Vertel eens nog steeds een blije roker?

Of een onruststoker

• DOR

Ex,ik ben een blije roker,waarom niet?

Het roken legt geen zware last op mijn leven zoals bij jou het geval is.

En ik ben zeker geen onruststoker.

Ik laat mensen in hun waarde.

Ieder mens is gelijkwaardig.

Zwart

Geel

Rood

Man

Vrouw

Homo

Lesbisch

Gehandicapt

Dik

Dun

Kort

Lang

Roker

Nietroker

Alcoholist

Heroine-junk

Het maakt niets uit.

Ieder mens is gelijk.

Vandaar dat je me ook niet kwaad krijgt,Ex.

Ik laat jou in je waarde…….

• SlutFucker(tm)

Eej mietje (ex-roker)

Allereerst gefeliciteerd met het feit dat je hier al een jaar je miserabele leven aant vergooien bent op dit forum! Petje af! (wel zonder enig resultaat trouwens, maar goed, je kan niet alles hebben he!)

Ten tweede, ook al rook ik niet , ben ik liever een pafsukkel dan iemand die de sociale skills niet heeft om een normale discussie te voeren.

Ten derde, rokers worden helemaal niet buiten gegooid, ik snap niet waar jij dat vandaan hebt. Ik heb hier zojuist nog effe lekker koffie staan drinken in de rokers kantine! Ja gezellig is dat! Tenminste niet van die zeikende mensen als jij! Ja, het ruikt inderdaad niet fantastisch, moet ik toegeven, maar ik ben iemand die zich nogal snel aan past aan een situatie en niet al te moeilijk doet. In tegenstelling tot jij , die waarschijnlijk nergens zijn draai vind want je loopt altijd alleen maar te zieken. Tuurlijk ik adem schadelijke stoffen in daar, heb je gelijk in. Maar als jij nog zo naief bent om te denken dat je dat buiten op straat NIET doet, dan vraag ik me af of jij ooit een krant leest of het nieuws kijkt.

Dus get a life dude, wordt eens wakker. Een paar keer per dag wat rook in ademen van anderen, daar ga je echt niet dood aan.

• nietroker

Ja hoor,

Ook bij ons op de werkplek mag gewoon gerookt worden. Wij hebben met elkaar afgesproken dat we het samen wel oplossen en dat gaat heel goed.

EN EX EN KEES, WANNEER ROTTEN JULLIE NOU EENS OP!!!!!

Sorry vastzittende capslock

• SlutFucker(tm)

hehehe die vastzittende CAPLOCK wordt wel een veel voorkomend fenomeen

• Patrick van Zundert

SlutFucker™ schreef:

>

> hehehe die vastzittende CAPLOCK wordt wel een veel voorkomend

> fenomeen

Toch typisch dat het vooral mensen zijn die veel geld besparen door niet (meer) te roken degenen zijn die geen geld hebben voor een fatsoenlijk toetsenbord zonder vastzittende capslock. Zou het zo zijn dat ze hun frustratie van het niet roken botvieren op hun toetsenbord en dat die daarom zo snel kapot gaan?

• Ex-roker

Zou het zo zijn dat ze hun frustratie van het niet roken botvieren op hun toetsenbord en dat die daarom zo snel kapot gaan?

Nee hoor eerder uit frustratie over hoe dom mensen kunnen zijn om nog steeds te beweren dat :

Roken/meeroken niet zo veel kwaad kan als wordt beweerd.

De werkelijke reden is natuurlijk het niet op kunnen brengen om de ontwenningsverschijnselen van het stoppen niet aan te kunnen, maar ja staat natuurlijk niet stoer om de waarheid te vertellen dus dan maar bagatelliseren ontkennen feiten verdraaien en de regeringen beschuldigen van een hetze

enz enz enz enz enz enz enz enz en zn

Tis triest

Steek er nog eentje op

• Patrick van Zundert

Ex-roker schreef:

>

> Nee hoor eerder uit frustratie over hoe dom mensen kunnen

> zijn om nog steeds te beweren dat :

>

> Roken/meeroken niet zo veel kwaad kan als wordt beweerd.

In je blinde woede vergeet je dat je mij dit nooit hebt zien schrijven.

• Ex-roker

In je blinde woede vergeet je dat je mij dit nooit hebt zien schrijven.

Dat klopt maar zoals je begrijpt is het onderwerp Capslock dus het antwoord bedoeld voor degene die er voor zorgden dat de capslock even gebruikt moest worden ter ondersteuning om ze even wakker te schudden

(Zou het helpen?)