Eej mietje (ex-roker)
Allereerst gefeliciteerd met het feit dat je hier al een jaar je miserabele leven aant vergooien bent op dit forum! Petje af! (wel zonder enig resultaat trouwens, maar goed, je kan niet alles hebben he!)
Ten tweede, ook al rook ik niet , ben ik liever een pafsukkel dan iemand die de sociale skills niet heeft om een normale discussie te voeren.
Ten derde, rokers worden helemaal niet buiten gegooid, ik snap niet waar jij dat vandaan hebt. Ik heb hier zojuist nog effe lekker koffie staan drinken in de rokers kantine! Ja gezellig is dat! Tenminste niet van die zeikende mensen als jij! Ja, het ruikt inderdaad niet fantastisch, moet ik toegeven, maar ik ben iemand die zich nogal snel aan past aan een situatie en niet al te moeilijk doet. In tegenstelling tot jij , die waarschijnlijk nergens zijn draai vind want je loopt altijd alleen maar te zieken. Tuurlijk ik adem schadelijke stoffen in daar, heb je gelijk in. Maar als jij nog zo naief bent om te denken dat je dat buiten op straat NIET doet, dan vraag ik me af of jij ooit een krant leest of het nieuws kijkt.
Dus get a life dude, wordt eens wakker. Een paar keer per dag wat rook in ademen van anderen, daar ga je echt niet dood aan.