Het is zo simpel!

• Kees.

Roken is een verslaving eigenlijk zou iedere roker wel willen stoppen, maar ja

dat valt ook weer niet mee.

Nou wel dus als je er echt genoeg van hebt kun je gewoon zeggen IKSTOP en

het lukt je ook nog!

Wees verstandig denk er eens over na het is beslist de moeite waard!!!

Ik heb ook zo'n 20 jaar lang gedacht dat ik niet kon stoppen nou ik kon het

dus wel !!!

Succes aan alle nieuwe stoppers!

Kees.

• bert

zeg meneer kees. op het andere bordje lees ik dat je veertig jaar gerookt hebt en hier schrijf je 20 jaar. waar zijn die andere 20 gebleven.

• SlutFucker(tm)

Maakt effe niet uit bert, dat is slechts een detail.

Ik vind het in ieder geval eens een normale , positieve boodschap van Kees! (mijn complimenten, daar kan ex-roker nog wat van leren)

Tis alleen wel een FEIT dat ik VEEL mensen ken, die dus echt NIET willen stoppen met roken, Gisteren nog met een collega over gehad. Ik zou ook niet weten waarom iemand PERTINENT NIET wil stoppen, maar goed, dat is hun eigen keuze.

• Kees.

Dat heb je fout gelezen Bert ik dacht ca 20jaar niet te kunnen stoppen.

Overigens iets wat bijna alle rokers denken.

Kees.

• Ex-roker

Tis onzin sletfucker elke roker wil stoppen alleen weten ze het soms zelf niet

Dat komt door de verslaving die zorgt ervoor dat je eigen wilt weg is

Het enige waar junks aan denken maakt dus even niet uit welke soort verslaving(al is bewezen de nicotineverslaving het moeilijks is om vanaf te komen) is wanneer kan ik scoren waar kan ik scoren en hoe kan ik scoren

Moet je zien als een roker weet dat hij geen sigaretten meer in huis heeft desnoods rapen ze de peuken nog van de straat op (zogenaamde bukshag)

De wat sterkere karakters daargelaten die het wel op kunnen brengen maar dat zijn er nog maar weinig anders waren ze natuurlijk al lang gestopt

DUS GA ME NIET VERTELLEN DAT HET HUN EIGEN KEUS IS!!!!!

Oeps mijn capslock,

• SlutFucker(tm)

Whahhahahahahaha EX-ROKER. JIj hoort echt in een TBS kliniek thuis want je bent geloof ik echt HARSTIKKE ZIEK in je kop.

Man man man wat weet jij VEEL ONZIN te stoppen in zo'n kort bericht.

Jij WIL ook gewoon NIETS anders dan je EIGEN ideeen/gedachten zien he. Je hebt echt een GIGANTISCHE plank voor je kop.

Ik ERGER me gewoon zo mateloos aan jou, elke keer als ik met FEITEN kom, doe jij alles weer af met DOM geouwehoer als ‘Dat komt door de verslaving die zorgt ervoor dat je eigen wilt weg is ’. Rot toch eens op met dat oeverloze gezever! Dat JIJ destijds toen je rookte geen eigen wil had, wil niet zeggen dat dat een algemeen verschijnsel is, in tegendeel zelf.

Ook is nicotine NIET de moeilijkste verslaving om vanaf te komen. Zeker NIET bewezen. (Ik daag je uit om hier een artikel neer te zetten waar dat uit blijkt)

Zelfs de meest normale discussie op dit forum (ik vond dat Kees eindelijk eens een keer een normale thread was gestart) weet jij NOG te VERZIEKEN met je ononderbouwde, kant noch wal rakende geZEVER.

Ex-roker, jij bent de persoon met VERUIT de MINSTE hersenen die op dit forum aanwezig is. (of je DOET in ieder geval alsof).

Dat is bepaald geen titel waar je trots op hoeft te zijn, denk daar maar eens over na (voor zover je dat kunt dan)

• nietroker

Kees. schreef:

>

> Dat heb je fout gelezen Bert ik dacht ca 20jaar niet te

> kunnen stoppen.

> Overigens iets wat bijna alle rokers denken.

> Kees.

Onzin, ik heb dertig jaar gerookt, 4 pakjes zware van Nelle per week. Ik heb altijd geweten dat ik kon stoppen wanneer ik maar wilde. En dat heb ik ook gedaan. Afgelopen november 3 jaar geleden gestopt, zonder enig probleem. Je moet het karakter hebben om de schakelaar om te zetten, daar gaat het om. Mijn broer is nu bijna twee weken geleden gestopt. Hij zei ook altijd dat hij kon stoppen als hij dat wilde. Hij heeft een paar dagen last gehad, maar op karakter gaat hij het ook redden. Ik hoor hem er niet meer over.

Nee dan de zeurzakken Kees en ex-roker, die hier het forum vervuilen met hun gefrustreerde geklaag. Die zijn er een jaar af en zeuren nog elke dag dat ze het zo moeilijk hebben als ze bij de Aldi al die lekkere pakjes in de vitrine zien liggen. En dat ze zo'n last hebben als er iemand in hun omgeving rookt. Dat terwijl ze zelf ook altijd hebben gepafd en nooit rekening met een ander hebben gehouden. Nu de heren het zo moeilijk hebben moet ineens de hele wereld met hen rekening houden. Ja hoor! Ik dacht het niet!

• nietroker

Inderdaad SlutFucker™, je hebt gelijk. Ik heb ex al zo vaak gevraagd zijn zienswijze met feiten te onderbouwen. Telkens blijft hij met z'n door valium aangevreten kop het antwoord schuldig. Evenals Stivoro en CAN die, desgevraagd, ook met uit de duim gezogen verhalen aankomen. Dat laatste vind ik trouwens nog veel erger. Ex is een hobbyist, maar de laatstgenoemden krijgen miljoenen subsidie om de wereld te verzieken met hun gezever.

Het is helemaal niet moeilijk om met roken te stoppen. Dat die Ex en Kees het zo moeilijk hebben ligt meer aan hun karakter dan aan de verslaving aan nicotine. Laat me niet lachen zeg. Een heroine- of drankverslaafde, die heeft het moeilijk, een roker toch niet? Het zijn toch watjes, die lopen te zeuren over een beetje rook van de sigaret van een ander? Waar hebben we het over?

• Ex-roker

Ex is een hobbyist, maar de laatstgenoemden krijgen miljoenen subsidie om de wereld te verzieken met hun gezever.

Onzin ze krijgen ook giften

Ik stort ook mijn bijdrage tenslotte hou ik elk jaar een maandsalaris over!!!

Goed werk doen ze die stichtingen

Anders nog iets?

• SlutFucker(tm)

Jazeker ex-roker, ANDERS NOG IETS:

WEEEEEEEEEEEEEEEER geef je geen antwoord op mijn vraag/post.

WEDEROM niet.

WAAROM ex-roker, WAAROM kan jij GEEN antwoord op een normale vraag geven. Waarom kun jij alleen je eigen bekrompen gedachten hier propageren. Dit is een discussie forum, niet een propaganda forum!

Wanneer open jij je ogen eens.

Ga je antwoorden op deze post of niet? Ik vraag het me af.