Whahhahahahahaha EX-ROKER. JIj hoort echt in een TBS kliniek thuis want je bent geloof ik echt HARSTIKKE ZIEK in je kop.
Man man man wat weet jij VEEL ONZIN te stoppen in zo'n kort bericht.
Jij WIL ook gewoon NIETS anders dan je EIGEN ideeen/gedachten zien he. Je hebt echt een GIGANTISCHE plank voor je kop.
Ik ERGER me gewoon zo mateloos aan jou, elke keer als ik met FEITEN kom, doe jij alles weer af met DOM geouwehoer als ‘Dat komt door de verslaving die zorgt ervoor dat je eigen wilt weg is ’. Rot toch eens op met dat oeverloze gezever! Dat JIJ destijds toen je rookte geen eigen wil had, wil niet zeggen dat dat een algemeen verschijnsel is, in tegendeel zelf.
Ook is nicotine NIET de moeilijkste verslaving om vanaf te komen. Zeker NIET bewezen. (Ik daag je uit om hier een artikel neer te zetten waar dat uit blijkt)
Zelfs de meest normale discussie op dit forum (ik vond dat Kees eindelijk eens een keer een normale thread was gestart) weet jij NOG te VERZIEKEN met je ononderbouwde, kant noch wal rakende geZEVER.
Ex-roker, jij bent de persoon met VERUIT de MINSTE hersenen die op dit forum aanwezig is. (of je DOET in ieder geval alsof).
Dat is bepaald geen titel waar je trots op hoeft te zijn, denk daar maar eens over na (voor zover je dat kunt dan)