Vraag aan Ex-Roker

• SlutFucker(tm)

Ex-roker,

Mag ik weten hoe oud je bent?

Mijn schatting is dat je een jaar of 16 bent, veel vrije tijd (scholing heb je zo te zien niet echt) en geen sociaal leven hebt.

Ik kan me vergissen natuurlijk, dat is menselijk he! ;-)

• Ex-roker

Sletfucker,

Mag ik weten waarom je roken zo verdedigd?

Mijn schatting is dat je zelf een pafsukkel bent of een meerokendepafsukkel door een pafsukkellige partner thuis

Ik kan me vergissen natuurlijk, dat is menselijk he!

Anders nog iets?

• nietroker

Hij heeft tenminste nog een partner…Die van jou is al lang op de rekken, tenminste als ze verstandig is.

• SlutFucker(tm)

Wederom het zelfde liedje:

Geen antwoord op mijn vraag.

Anyway, ik verdedig rokers niet. Blijkbaar lees je mijn posts dus niet goed. (of je kan niet goed lezen).

Ik verdedig alleen mensen hun eigen beslissingen. JIj niet, jij veroordeelt als een kip zonder kop iedereen die anders denkt als jij. Lekker bekrompen ben jij :-P

• SlutFucker(tm)

Do I need to say more! ;-)

• Ex-roker

Gut het kan nog Engels schrijven ook

Dus zo dom is hij dan toch ook weer niet

En dan toch een trieste niet onderbouwende zielige,meestal scheldende nergens op slaande bijdrage leveren aan dit forum ??

De bedoeling is een discussie te voeren over sigaretten

Ik begrijp niet wat het spelletje raadt iemands leeftijd daarmee te maken heeft!

Zo kan ik er ook wel een

Wie is op dit forum de grootste loser????

Do I need to say more!

• SlutFucker(tm)

Hey ex

Het lijkt wel of je refereert naar jezelf:

"Dus zo dom is hij dan toch ook weer niet

En dan toch een trieste niet onderbouwende zielige,meestal scheldende nergens op slaande bijdrage leveren aan dit forum ??"

Ik onderbouw namelijk mijn antwoorden, jij niet.

Ik scheld al lang niet meer, jij wel.

Ik lever misschien geen hele nuttige bijdrage aan het forum op zich (over sigaretten), maar voordat je dit over mij zegt zou ik eerst eens bij jezelf te rade gaan.

En dan nog iets. Kan je alleen maar weer antwoorden op mijn “Do I need to say more post”? Slap hoor, kies maar weer voor de makkelijkste weg. Als ik je een keer een echte vraag stel antwoord je simpel weg niet.

En dan zeggen dat ik een loser ben. hehehe get a life, fag.