De Waarheid! Helpt!

• Kees.

Als de rokers nu eens gewoon zouden toegeven dat ze er graag mee

willen stoppen maar niet weten hoe?

Dan zouden de niet dan wel ex rokers ze er mee kunnen helpen en zo

werd het hier toch nog gezellig.

Roken: Die tijd is voorbij althans voor mij en bij nog velen komt er ook

geen rook meer uit hun kelen.

By the way scheelt ook nog paar eurotjes hoor!

Kees.

• SlutFucker(tm)

Keez:

De rokers die willen stoppen geven dat echt wel toe hoor, ik zou niet weten waarom.

Er blijken echter ook rokers te zijn die (nog) niet willen stoppen. So be it.

Oke, niet verstandig misschien dat laatste, maar wat wil je er aan doen? Dwingen?

• Ex-roker

Oké, niet verstandig misschien dat laatste, maar wat wil je er aan doen? Dwingen?

Op de eerste plaats voorkomen dat ze andere onschuldige dieren en mensen kunnen vergiftigen met hun stank!

Ten tweede hun leugens en rokerssmoezen bestrijden om te voorkomen dat hierdoor andere van het stoppen met roken afgehouden worden.

Dus kortom net zoals in zoveel landen:

Roken verbannen uit de Horeca, pretparken en strand waar veel kinderen komen

Roken duurder maken liefst 10 euri net zoals in de Scandinavische landen en Engeland

Reclame campagnes om te laten zien dat roken uit is niet stoer en iets voor losers

Pafpalen en gedooghokken rookafwerkplekken slopen houd alleen maar die verslaving in stand!

Eigenlijk roken beperken tot de privé-woningen maar dan wel aantoonbaar maken dat er geen kinderen bij zijn!

In sommige staten van Amerika zijn er al dergelijke wetten en/of komen die er

• Kees.

Oke, niet verstandig misschien dat laatste, maar wat wil je er aan doen? Dwingen?

Nee dwang is zinloos werkt zelfs averechts!

Gewoon redelijk zijn en vertellen waarom het fout is om te roken.

• SlutFucker(tm)

ALlemaal prima plannen, maar zover ik weet zijn er niet echt cijfers die aangeven dat in de landen/staten waar die maatregelen genomen worden aanzienlijk minder gerookt wordt. Dus of het allemaal veel helpt…..

Maar ik kan me vergissen, misschien wordt er in Scandinavie bijv. minder gerookt. Ik weet het niet. Het zou mooi zijn als het helpt, laten we dat vooropstellen.

• SlutFucker(tm)

Ja maar waarom het fout is weet met nu wel.

Dat maakt blijkbaar niet genoeg indruk. kijk, roken is echt niet het ENIGE wat slecht is voor de gezondheid. Mensen doen wel meer dingen die niet goed zijn (vet eten, drinken etc.)

• DOR

Toegeven dat ik wil stoppen met roken?

Nee,dat doe ik niet.

Ik geef alleen toe,dat ik NIET wil stoppen.

En ik weet best hoe ik moet stoppen met roken.

Gewoon geen peuk meer in mijn kanis stoppen en aansteken.

Is niet zo moeilijk hoor.

Sommige mensen vinden het voor anderen moeilijk om te stoppen met roken……!….?

Ehm….ja ik steek er 1 op.

Lekker hoor.

Ja,hij smaakt me nog prima.

• DOR

Whahaha,die EX toch…

Sorry hoor,ben in een vrolijke bui!

Zal eens aan mijn parkietje vragen of ik in zijn bjizijn een sjekkie mag roken.

Oh,hoeft al niet meer.

Hij heeft me zojuist de straat op geschopt.

Verdomde antirook vogel ook………

:)

• Ex-roker

Ja inderdaad vroeger in de mijnen namen ze een parkietje mee!

Die zijn namelijk heel gevoelig voor gifgassen dus wisten de mijnwerkers als er eentje dood neer viel

WEGWEZUH

Je gaat me dus niet vertellen dat je in het bijzijn van die vogel paft he!

• Ex-roker

Ach hou toch op in Amerika word amper nog gepaft ik zit er over een paar weken weer dus ik kan het weten, zal er live verslag van doen!!!

Zelfs buiten kijken ze je daar met de nek aan als je paft!!

En zoals met alles loopt Amerika een jaar of tien voor

DUS WE GAAN EEN HEERLIJKE ROOKVRIJE TOEKOMST TEGEMOET

Met allemaal ex-rokertjes die er net zoals ik over denken en geloof me dat zijn in Amerika nog de tolerante!

O sorry Capslock weet je wel