Ex-roker, ik verwacht nog steeds antwoord op een aantal vragen

• SlutFucker(tm)

Hoi Ex-roker,

Ik heb een aantal van je eerdere posts beantwoord gisteren, maar daarin weer een aantal vragen, voornamelijk vragen naar onderbouwingen van je uit spraken. Blijkbaar kan je die niet geven, want je vond het weer nodig om een nieuwe (lachwekkende???) topic te starten en de rest te negeren.

Zegt weer genoeg dacht ik zo.

Groeten

Je grote vriend SlutFucker™

• Dr. nietroker

OK SlutFucker™, je had me bijna te pakken. Ik dacht even dat je een serieus antwoord van ex-roker tot de mogelijkheden vond horen. Maar toen je begon met “Je grote vriend…” herkende ik natuurlijk gelijk de bekende cynische ondertoon.

• Ex-roker

Zoals iedereen weet geef ik altijd antwoord op vragen hoe dom ze ook zijn

Maar ook ik heb mijn grenzen en antwoord geven op belachelijke idioten onzinvragen om paffen enof meepaffen te lopen te verdedigen die krijgen van mij geen antwoord

Een discussie is goed maar het moet wel een beetje realistisch blijven

Verslaafd zijn aan paffen is al triest genoeg

• SlutFucker(tm)

Oke Ex-Roker.

Ik ben nu op het punt gekomen dat ik mijn waardevolle tijd niet meer aan jou ga verspillen. Als jij niet eens een stuk tekst kan lezen waarin concrete vragen staan over stellingen die jij hier zelf lanceert, dan blijkt dat je gewoon niet intelligent genoeg bent om met mij te kunnen discussieren. Dat ik niet met een superslim persoon te maken had was me al lang duidelijk, maar in iemand die hier alleen maar komt om zijn eigen mening te geven zonder enige argumentatie en geen ENKELE normale vraag van anderen kan beantwoorden heb ik geen zin. Zelf haalde je enkele weken geleden nog aan dat dit een DISCUSSIE forum is. Waarom haal jij zoiets aan als je zelf niet in staat bent een discussie te voeren? Weet je uberhaupt wel wat een discussie is?

Je zoekt het maar uit met je rotzooi. Ik hoop dat je nog heel veel last zult hebben van rokers in je miserabele leven, je verdient het gewoon! HA!

SlutFucker™

• Ex-roker

Dag idioot,

ga lekker bij een pafpaal lopen te janken

Gedoogholbewoner

• SlutFucker(tm)

Hoor ik stront borrelen?

• SlutFucker(tm)

En maar klagen over schelden he ex-roker?

• SlutFucker(tm)

Je ziet wel weer wat er gebeurt als meneertje ex-roker het spoor weer bijster is en geen antwoorden op mijn stellingen meer weet: juist, ga maar schelden. Das lekker makkelijk. Zegt genoeg over jou, ex-roker.

• Ex-roker

Nee ik heb met de strontemmer gerammeld en ja hoor daar is die

• SlutFucker(tm)

Tuurlijk, ik reply 3 keer op jouw post en jij slaagt er alleen maar in om mijn meest simpele post te beantwoorden. Je valt wel steeds weer door de mand, zielig ventje!