Voordat Ex-roker er mee komt:

• Ex-roker

Oja Bert,

Heb je niet iets belangrijker te doen als hier een beetje te lopen te zieken?

Zeker geen interessant leven kunnen opbouwen He loser dus daarom maar mee lullen met een stelletje verslaafde randdebielen,om je miserabele leven wat meer inhoud te kunnen geven

Stakker

• DOR

Ik vindt het idee van Bert anders best wel geinig.

Hehe,eens kijken of je ons dan ook naar buiten trapt.

Ik denk het niet,we zijn dan al buiten.

Oja,Ex,zet je dan wel even de rookmelder uit?

Haha….

• bert

beste ex ik begin ook niet op jou te schelden, en indd het roken boeit mij niet meer maar echt ik LACH me nog een keer dood om jou reacties, Maar nu een serieuse vraag ben jij getrouwd en rookt jou vrouw ook en heb jij toevallig ook een zoon.

• Ex-roker

Bert,

Als ik een partner had die rookte met andere woorden me dagelijks mishandelde want dat is het als je willens en wetens andere schade toe brengt dan had ik haar al lang naar buiten geschopt

Mijn liefde gaat niet zo ver dat ik mijn lichaam naar de filistijnen moet brengen

Anders nog iets?

• SlutFucker(tm)

Zeg ex-roker. Volgens mij doe jij hier precies hetzelfde! Waarom lig je Bert dan af te zeiken terwijl je zelf hier ook de hele dag rond hangt? Geef daar maar eens een fatsoenlijk antwoord op!

• SlutFucker(tm)

Oke, ik concludeer hier dus uit dat je geen partner hebt ex. (ja ik ga nu wel erg ver, maar dit is het soort conclusies die jij hier ook de hele tijd loopt te trekken, nergens op gebaseerd dus)

• Dr. Nietroker

Beste SlutFucker™, dat hadden we toch al lang vastgesteld dat ex-roker geen partner heeft of liever gezegd, KAN hebben. Niemand zal het in zijn omgeving kunnen uithouden, tenzij hij een totaal autistische randdebiel heeft gevonden, die niet merkt wat er in haar omgeving zich afspeelt.