Beledigen is Zinloos!

• SlutFucker(tm)

Kijk ex,

Met de eerste alinea van je post ben ik het volledig eens.

Tis alleen weer jammer dat je dat niveau wederom niet kunt handhaven en meteen vervolgens iedereen weer begint af te zeiken. Heb jij nooit geleerd om op een normale manier te communiceren?

• SlutFucker(tm)

Hey lame ex-roker

ALs je een beetje een normale baan hebt, kan je best een maandsalaris per jaar missen, doen we niet moeilijk over.

Maar goed, met jouw niveau verwacht ik inderdaad niet dat je een normale baan hebt, dus ik kan me voorstellen dat je je over elke cent opwindt.

• Prof. Nietroker

Goed idee ex. Natuurlijk kan ik Internet betalen. Ik hoef gelukkig niet op een paar centen te letten.

Maar zo zijn er wel meer verschillen tussen ons tweetjes, ex!

Ik heb een uitgebreide vriendenkring, een lieve partner die ook niet rookt en niet zeurt. Ik begeef mij met veel plezier in het uitgaansleven. Ik heb prachtige hobbies en veel plezier aan het leven. Ik kan mij dus ook eigenlijk niet voorstellen dat mensen als jij echt bestaan. Mensen die hun leven in zwartgalligheid doorbrengen. Mensen die zich ergeren aan anderen, bijvoorbeeld omdat ze roken. Mensen die daardoor vereenzamen en wanhopig de donkerste grochten van het Internet afstruinen op zoek naar enig contact.

• SlutFucker(tm)

Wijze woorden professor.

Tis inderdaad jammer dat de samenleving dit soort miserabele schepsels voortbrengt.

• Prof. Nietroker

Inderdaad SlutFucker™, We willen toch in de donkere dagen voor de kerst ook ex-roker een hart onder de riem steken?

• Ex-roker

En toen werd je wakker zeker

Toch wel fijn voor je dat je zo nu en dan weg kan dromen met het idee dat je volledig geaccepteerd wordt

De realiteit zit helaas anders in elkaar niemand moet je professor dokter met je academisch gelul 2000

Iemand met jou karakter roept alleen maar narigheid over zichzelf af en om je nog een beetje goed te voelen verzin je academische titels zeg je dat je niet paft en dat je in staat bent om zelf geld te verdienen

Treurig type

Bij loser in de DvD staat jou Foto onder met een peul in je bek!

Stakker

Wat zal ik genieten als ik persoonlijk je de straat op kan schoppen met je stinkpeuk!!

Anders nog iets?

• Prof. Dr. Nietroker

Ex-roker schreef:

>

> Bij loser in de DvD staat jou Foto onder met een peul in je

> bek!

Laat ik nou dol op peultjes zijn. En met mij veel meer en niet de minsten…

• Prof. Dr. Nietroker

Verder ga ik er van uit dat mijn boodschap helder was. Discussie gesloten!

• SlutFucker(tm)

ex-roker wat ben je toch enorm zielig. echt…. triest…. in en in triest………iemand die zo vol frustratie zit dat ie nergens geaccepteerd wordt…. zo zijn er maar weinig gelukkig.