Koninklijke....

• Prof. Dr. Nietroker

In Groningen is een bedrijf, De Koninklijke Niemeijer, fabrikant van onder andere Samson en Javaanse jongens.

Let wel: De KONINKLIJKE Theodorus Niemeijer!!!!

Wat klinkt dat toch prachtig in deze tijd. Veel mooier dan bijvoorbeeld De koninklijke Stivoro of de Koninklijke CAN.

• Ex-roker

Haha hoe lang nog?

Tabaksfabrikant moet getuigen over effect roken

Vertegenwoordigers van de sigarettenfabrikant Koninklijke Theodorus Niemeijer moeten voor de rechter-commissaris onder ede verklaren wat zij wisten van de schadelijke gevolgen van roken. De rechtbank in Assen heeft dat vandaag bepaald. Twee rokers willen de getuigenissen gebruiken in een proces tegen de tabaksindustrie.

• Ex-roker

Topman Niemeyer erkent: Roken kan leiden tot dood

ASSEN - Het roken van tabak is schadelijk voor de gezondheid en kan zelfs tot dodelijke ziektes leiden. Dat gaf president-directeur P. Schulte van de Groningse tabaksfabrikant Niemeyer ronduit toe tegenover rechter A. Kager.

Schulte werd in Assen onderworpen aan een voorlopig getuigenverhoor in de zaak tussen twee zieke rokers en de tabaksfabrikant. Schulte: ,,Tabak roken brengt een risico voor de gezondheid met zich mee. Maar dat is al heel lang algemeen bekend.''

• SlutFucker(tm)

Zielig hoor, een process tegen de tabaksindustrie. Je kiest er toch zelf voor om te roken, wordt je echt niet opgedrongen hoor!

Of drong jij ook al iedereen je mening op toen je nog WEL rookte ex? Dan kan ik het me wel voorstellen namelijk.

Oh ja en nog eens een keer speciaal voor jou kerel: Ik rook NIET.

N-I-E-T. Kan je lezen? NIET staat er. Dat betekent dus dat ik geen sigaretten rook. GEEN. Ik hoop dat je het snapt. Als je nog andere talen spreekt (waarschijnlijk niet) dan zeg het maar, dan maak ik het je in die taal duidelijk.

• SlutFucker(tm)

Ja Ex. Wat wil je hier mee zeggen? Voor mij is dit niks nieuws. Voor jou wel?

Kom eens met wat nieuws hey.

• Ex-roker

Zo anders nog iets voordat je met trots nog iets positefs over roken te melden hebt?

• Ex-roker

Moet je niet werken ofzo?

Zit hier dagelijks tot avonds laat het forum te vervuilen met prorookonzinberichten

Ga vrijwilligers werk doen ofzo je kan vast wel ergens nog iets nuttigs doen ondanks je beperkte geestelijke vermogens

Neem een voorbeeld aan de Tokkies wie weet lukt het jou ook wel

• SlutFucker(tm)

Inhoudloos bericht ex. Wederom. Wat wil je nu van me?

Ik heb trouwens nog nooit iets positiefs over roken gezegd op dit forum. Geef mij EEN voorbeeld van een positief bericht van mij over roken.

Lukt je niet. Ik weet nu al dat deze post genegeerd gaat worden of enorm lomp beantwoord gaat worden.

• Prof. Dr. Nietroker

Kijk, dat zijn nog eens sukkels. De tabaksfabrikant moet zich verantwoorden voor de heer Ter Schegget (Ja ex, ik ken mijn bronnen. Tenslotte woon ik in Assen en heb deze man met eigen ogen gezien, ik dacht eerst dat jij het was ex, maar jij rookt niet)

“…De 56-jarige W.ter Schegget uit Vianen, die op zijn veertiende begon met roken, heeft longemfyseem en een vaatziekte. Hij gebruikt 24 uur per dag zuurstof en zit in een rolstoel…”

Hij zit dus met zijn longemfyseem in een rolstoel aan het zuurstof en:….

DE IDIOOT ROOKT NOG STEEDS!!!!

Kijk dat vind ik dus niet te geloven.

Het is trouwens wel typisch dat jij daar nu mee aan komt ex. Dit verhaal speelde al drie jaar geleden en heeft inmiddels een baard, langer dan die van Sinterklaas.

Voor wie het allemaal nog even na wil lezen: http://www.nico10.nl/

• SlutFucker(tm)

Zeg gozer.

A) ik ben hier NOOIT na 18:00 te vinden. Dus dat is onzin wat je schrijft

B) Ik schrijf NOOIT PRO roken. Weer onzin

C) Ik heb een goede baan, ben hoog opgeleid dus met mijn geestelijk vermogen zit het wel snor. In tegenstelling tot dat van jou. Weer onzin dus.

Heb je nog iets te zeggen nu? (ja, ook iets wat RELEVANT is, gerelateerd aan mijn antwoorden.). Vast niet.