Koninklijke....

• SlutFucker(tm)

Prof. Je snapt toch dat die ex-roker ERGENS mee aan moet komen om zijn onzin te onderbouwen, desnoods met nieuws van 3 jaar terug. Geeft weer aan hoe hard ie nadenkt over z'n uitspraken. Niet dus.

• Ex-roker

Goed dat je even aangeeft dat je hoogopgeleid bent

Is ook echt te merken aan je topics hier

Whahahahaaaaaaaaaaaaaahaahahaha

Nou moet ik echt lachen hoor

Aki de mUs wil serieus genomen worden door te liegen dat hij niet rookt en strooien beide met academische titels om hun onzin kracht bij te zetten

Nou ik kom hier niet meer stelletje psychopaten

Zonde van mijn tijd stelletje verslaafde ziekelijke frustie's

• SlutFucker(tm)

Hehehe je hebt het weer vaak over jezelf in deze post, frusties enzo.

Maar uh ex. Wederom blijkt dat je absoluut NIET leest wat hier gezegd wordt en alleen maar als een dolle loopt te posten. Ik ben namelijk geen academicus. Ik heb al eens eerder gepost dat ik de titel ing. mag voeren. Maar goed, aangezien jij de brugklas nog niet eens afgemaakt hebt weet je natuurlijk niet dat je dan HTS gedaan moet hebben. Ik neem het je niet kwalijk kerel, je bent nou eenmaal een van de domste mensen die ik ooit ontmoet heb. Daar heb je zelf ook niet voor gekozen.

Trouwens, blijf je nu echt weg of is het weer een van je loze uitspraken? Zou wel fijn zijn als je weg bleef, kunnen mensen hier tenminste weer DISCUSSIEREN, want dat gebeurt met jou er bij niet echt.

Oja, en ik rook niet.

Groeten

Je Beste vriend op dit forum, SlutFucker™

• Prof. Dr. Nietroker

SlutFucker™, je begint volgens mij nu te ijlen.

Maar goed, net was ik even wat zaken aan het afhandelen, het is tenslotte vrijdagmiddag nietwaar, en toen bedacht ik ineens een grandioos plan:

Dat die ex-roker zo gestoord is als een looien deur staat buiten kijf. Maar zou het ook aan te tonen zijn dat dit komt door veelvuldig gebruik van de producten van de koninklijk Theodorus Niemeijer? Dan is er wellicht een zaak op te zetten voor een riante schadevergoeding. Ik bedoel 's mans leven is totaal geruïneerd, niemand neemt hem nog serieus.

Ex, ik wil je er wel mee helpen, je weet wel, fatsoelijk briefje schrijven zonder taalfouten. Of een gesprekje met een letseladvocaat voorbereiden. Ikzelf en, ik weet bijna zeker, SlutFucker™ ook, zijn graag bereid te getuigen dat jij volslagen gek bent geworden van het roken. Dit uiteraard tegen een evenredig deel van de buit.

• Zomaar ik steek er nog eentje

en toen was ex helemaal van slag, hij had niet gedacht ooit hulp te krijgen