Nieuwe waarschuwingen

• Prof. Dr. Nietroker

Er zijn nieuwe waarschuwingen voor op pakjes sigaretten. Het schijnt dat plotseling stoppen met roken de hersenen ernstige schade kan toebrengen

Zo zien de nieuwe pakjes er uit…

• DOR

Whehe….hij is goed!

• Patrick van Zundert

:-)

• Kees.

:-) Waarom ben ik niet verbaasd?????? :-)

• Prof. Dr. Nietroker

Kees. schreef:

>

>

> :-) Waarom ben ik niet verbaasd?????? :-)

Misschien omdat jij de laatste tijd ook door begint te krijgen wat voor een enorme onbenul die ex-roker is? Misschien ook niet…

• Ex-roker

Als we al niet meer normaal een discussie kunnen voeren, en alleen nog maar bezig zijn om te kijken hoe kan ik het hardste kwetsen dan blijf ik vooralsnog weg

Ik heb geen zin om ook af te dwalen op een kleuterniveau!

Gek He dat roken we lossen het samen op niet werkte

Gek He dat bewezen is dat het merendeel wat nog rookt tot de lagere sociale klasse behoort

Gek He dat de niet-rokers geen discussie meer aan gaan met die rookaso's en ze gewoon overal met borden duidelijk maken waar de stinkgedoogafwerkplekken zijn!

Gek He als er geen afwerkplekken voor die stinknicotinejunks zijn de ze gelijk naar buiten geschopt worden

Gek he dat rokers steeds meer met de nek aangekeken worden

Kijk eens naar jullie reactie

Nou ik vind het niet gek als ik die Junkreaktie’s hier allemaal lees!!

Steek er nog eentje op!

ANDERS NOG IETS???????????????????

Dokters Professoren en Ingenieurs

Whahaah wat een zielige stakkers!!

• Ex-roker

Nee bij jou komt alles lekker uit je strot, zielige verader Prof. Dr. Niet-roker

Professor ben je niet dokter ook niet een je bent gewoon een ontkennende verslaafde junk

Wat is eigenlijk niet gelogen bij jou ONBENUL!!

• Prof. Dr. Nietroker

't Is inderdaad gek, om niet te zeggen knettergek, wat jij aan het worden bent ex-roker. Ik zou toch voor de feestdagen nog op zoek gaan naar hulp. Hier kom jij alleen niet meer uit. De waarschuwingen op het pakje sigaretten worden hier toch echt bevestigd….

Jammer, zo kort voor de feestdagen :-(

• Prof. Dr. Nietroker

Ex-roker schreef:

>

> Als we al niet meer normaal een discussie kunnen voeren, en

> alleen nog maar bezig zijn om te kijken hoe kan ik het

> hardste kwetsen dan blijf ik vooralsnog weg

Dat is precies wat wij de hele tijd van je vragen. Gewoon wegblijven. Voeg nu, als goed voornemen voor het nieuwe jaar, eindelijk eens de daad bij het woord en ga weg, verdwijn en laat je nooit meer zien. Je mag het ook als een positieve kerstgedachte beschouwen.

• noxqze

Om iemand te kunnen kwetsen moet die persoon wel minimaal menselijke karaktertrekken hebben en dit is iets wat bij jou totaal ontbreekt Ex!.