wijs gezegde

• bert

een leraar van vroeger zei altijd “dat jullie gestoord zijn geeft niet, MAAR laat het niet altijd merken”. En de man had en heeft gelijk.

• DOR

:)

• Kees.

Ja en om te lopen moeten de voeten bewegen. :-)

• Ex-roker

Zeg Bert ik begrijp je niet!!

Hoe kan iemand dan roken zonder dat een ander dat merkt?

• DOR

Ja dat kan Ex!

Ik rook nu,en merk je het?

NEE!

Kijk zo simpel is het nu……

• DOR

En als je het merkt,trek dan gewoon je mond los en zeg dat je last hebt van het roken.

Maar dat durf je niet!

Bang dat je op je nummer gezet wordt.

• DOR

Nee dan zeilig gaan schelden op een forumpje,ja dat helpt.

Haha,het is wat.

• bert

het sloeg meer op het feit van stoppen met roken of niet we zijn allemaal mensen en van dit soort gedrag daar krijg je oorlogen van en worden mensen als fortuin en van goch dood gemaakt, en de mensen die dan eindelijk gestopt zijn dat worden de ergste mensen die nooit gerookt hebben die hoor je niet, maar de meest gestopte rokers worden nog heiliger dan de paus.

• Ex-roker

Nou nou nou wat een vooroordelen allemaal

Van mij mogen ze roken hoor levert allemaal heel veel geld op voor de niet-rokers dus als ik een akelig mens was waarom zou ik het dan willen verbieden?

War het om gaat is dat er gepaft wordt in bijzijn van andere nietrokende levende wezens

Als dat eenmaal ophoudt net zoals in zoveel landen nu al gebeurd, ben ik tevreden

Maar het is nog steeds zo dat die verslaafden overal onbeperkt hun gifdampen in ruimtes kunnen blazen waar onschuldige kinderen dieren en andere aanwezige zijn!!

ROKEN=WEGWEZUH

• Lord

Heb jij jezelf ook jaren lang schuldig aangemaakt zo te zien ex-roker, dus waarom moet je je nu ineens roomser dan de paus gaan gedragen nou jij ‘je leven gebeterd hebt’? Hypocriete zak hooi.