het moet toch maar, Verheugend bericht voor dor, slutf en nog een paar

• bert

beste mensen, laten we blij zijn, meneer Ex heeft geen vrouw en geen zoon, oud wordt hij niet want hij heeft tig jaar gerookt en is dan nu wel roomser dan de paus, maar ja daar houdt een lichaam geen rekening mee, du snog maar een paar jaar en we zijn definitief verlost van Ex, en opvolgers zijn er niet laten wij ondertussen gezellig verder kwekken en niet meer reageren. een heel fijn weekend

• noxqze

Bert, jij ook een heel fijn weekend gewenst.

Negeren van die amoebe Ex-roker en kees,ugge,kaas,cor,harry,hallo is inderdaad het enige wat werkt

• DOR

Negeren……

Ik heb er ook wel eens aan gedacht.

Maar zo geef je je wel gewonnen.

En dat is nu net wat zij willen,en ik dus niet!

Nee,gewoon reageren,tot ze er zat van zijn.

Ik negeer ze wel op straat…….

• Ex-roker

Ik negeer ze wel op straat

Whahaaha als we langs lopen om lekker warm binnen te gaan zitten zeker,ach en die zielige Nixnut heeft het ook niet makkelijk denkt nog steeds dat meeroken geen kwaad kan tja wat moet hij anders met zo een schoorsteen als partner thuis!

En ondertussen worden de wetten strenger en strenger en zijn theorie belachelijker en belachelijker

Valt niet mee in deze tijd om een loser te zijn he Nixnut!

• Ex-roker

Bert,

Je weet niets van mijn privé leven Domo dus begin er dan ook niet over!

Het is niet relevant hoe mijn privé-leven eruit ziet maar wel weer tekenend hoe dom die verslaafden zijn om het weer op de man te spelen als ze met de neus op de feiten gedrukt worden

Tja de realiteit is hard

Tja de realiteit is dat roken uit en dom is!

Niets meer om trots op te zijn!

Afgelopen ROKEN=WEGWEZUH

• bert

Heel beroerde mededeling voor jou Ex maar ik rook niet en laat iedereen in zijn/haar waarde, zoals er al eerder gezegd is, probeer a.u.b. niet roomser dan de paus te zijn, maar goed volgens mij zit jij nog in de eerste weken van het stoppen met roken. ik wens je heel veel wijsheid toe want die heb jij typisch niet in huis.

En nee ik ken jou huiselijke omstandigheden niet, maar alleen al het feit dat je nergens maar dan ook nergens een fatsoenlijk antwoordt op geeft tekend de persoon. heel veel sterkte, met het proberen gestopt te blijven

• Zomaar ik steek er nog eentje

over welke wetten heb jij het??

niks van te merken dat ze strenger worden!