Wat is het ZWAARSTE wat je kan roken?

• DOR

Hortensia’s schijnen tegenwoordig ook best lekker te roken te zijn……..

Best wel zwaar spul,naar het schijnt!

:D

• Johhny Blade

De zwaarste sigaretten die nu nog in de handel zijn, zijn volgens mij St Michel (groene pakjes) en Gitanes zonder filter, vooral Gitanes zijn heerlijke sigaretten.

St Michel heb ik al een hele tijd niet meer gerookt maar is, in België in ieder geval, nog wel verkrijgbaar.

• mike

De zwaarste cigaretten die ik ken zijn franse cigaretten: Gitanes, en Gauloises zonder filter (in de lichtblauwe softpack).

Zelf hoef ik niet zo zwaar hoor. Ik rook milde shag: Zilver ‘Zacht van Smaak’ (van de makers van Brandaris), of Samson Mild (van de makers van Javaanse Jongens). Javaanse Jongens 1/4 is dezelfde tabak als Samson Mild, maar is zéér compact verpakt, in tegenstelling tot Samson (dan koop je een blokje shag in een pakje). Samson en Javaanse Jongens zijn beide wel 1 euro duurder dan Zilver, dus rook ik meestal die laatste. Ook heb ik de indruk dat er bij Samson en Javaanse Jongens een oranje kleurstof door de tabak zit, en bij Zilver niet. Ik krijg namelijk bij Samson Mild en javaanse Jongens 1/4 veel sneller vieze bruine vingers en nagels. Dus ik rook het liefste Zilver zacht van smaak (mild)!

• Sjaaktrekhaak

Gioloiseee moet je maar even google voor de juiste naam.

• jeroen

hallo,

ik denk dat bij klare sigareten gauloise blauw het zwaarste is,

en bij shag is zwarre van nelle het zwaarst.>:D<

• romy

de zwaarste shag is tog brandaris??

• badclusters

Ik heb vroeger altijd Bastos rood en blauw gerookt dat waren echt lekkere zware peuken denk dat ze niet meer bestaan helaas

• badclusters

Als je echt zware tabak wilt neem dan eens Javaanse jongens extra zwaar of kies voor een sigaret Bastos rood als ze er nog zijn die waren pas zwaar

tegenwoordig is het allemaal softy smaak

• anti rokers

het zwaarste wat je kunt roken is in de overs van het crematoruim.

eerder begin ik niet met roken.

stop met deze meest achterlijkste gewoonte.

• Weszel

javaanse jongens