Philip Morris

• Angelique

Ik heb van de week een verhaal gehoord over Philip Morris. Het zou zo zijn dat in de geschiedenis Marlboro als teken heeft gestaan voor de KKK. Ze lieten me dan ook de drie K op het pakje zien en vertelde me een verhaal over een cijfer combinatie die vroeger op het pakje stond zodat je kon zien of je een jood of een neger rookte. Ik was verbaasd en vraag me nu dan ook af hoe het zit met de geschiedenis van Marlboro. Het @!#$ zo te zijn dat de KKK eigenaar was van het merk Philip Morris. Wie weet mij hier meer over te vertellen en kan eventueel een site met informatie doorgeven.

met vriendelijke groet Angelique

• (L)ex-roker)

Wat maakt de afkomst nou uit

Of je nou geel zwart of groen bent roken is altijd dom!

Dus wat zijn rokers?

• Christine

Hoi Angelique,

Dit is nu typisch weer zo'n broodje-aap verhaal en ééntje met een hele lange baard. Je moet gewoon niet alles geloven wat mensen zeggen. (zouden het ex-rokers zijn die het je verteld hebben???)

Groetjes christine

• Marijke

Toen ik op de middelbare school zat (en dat is ehhh niet zo lang geleden ;-)) deed dat verhaal ook al de ronde. Is gewoon een verzinsel hoor!

Groetjes,

Marijke

• Patrick van Zundert 24.02.05

In de top van P.M. zitten aardig wat mensen van Joodse afkomst. Lijken me niet de mensen die wat met KKK te maken hebben.

• Pipi (begonnen 30-12-85)

rokers zijn slimmer dan jou in ieder geval:)

• (L)ex-roker)

Slim hoor een maandsalaris of in jou geval twee maanden uitkering in de fik steken per jaar

• Pipi (begonnen 30-12-85)

Tegen wie heb je het exlexje??

Zo praat je niet over je eigen leven exlexje:):):)

• Angelique

Nou ben in elk geval blij met de vele reacties waar ik geen @!#$ mee opschiet, had gehoopt dit verhaal te kunnen verriveren. Op Patrick na dan,…

groetjes Angelique