sigarettenmaker

• Nancy

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een apparaat om zelf sigaretten mee te maken. Nu zijn er apparaten van Mascotte op de markt, maar die zijn te klein. Je hebt ook grotere, zoals van privilege, maar die zijn haast niet meer te vinden, kan iemand mij mischien een tip geven, waar ik die zou kunnen krijgen, want ik wordt een beetje gek van al dat gezoek.

Ik hoop snel een reactie te ontvangen en mailen mag ook,

naar Nance0308@hotmail.com

Alvast bedankt

Groetjes Nancy

• DE_GEKSTE

ben je ook al naar de sigarenboer geweest ?

zeker die zaakjes waar nog zo'n oude p i k in staat heeft het meschien nog wel

• Patrick van Zundert

Waarom zelf maken?

Er zijn toch genoeg fabrikanten die dat al doen voor je ?

• bert

Kom kom Patrick dat is toch veel goedkoper, niet iedereen heeft zo'n goed betaalde baan als jou

• Patrick van Zundert 24.02.05

Goedbetaald? Pfffffff…hard zwoegen voor weinig ;-)

Jij komt toevallig niet uit Hengelo?

• Nancy

Ik ben echt heel erg op zoek naar deze sigarettenmaker, dus alsjeblieft alleen serieuze reacties.Patrick van Zundert 24.02.05 schreef:

>

> Jij komt toevallig niet uit Hengelo?

Sorry Nancy,

Ik laat me soms meeslepen met het nivo van sommige berichten hier.

Nu ff serieus:

Op http://sigaretten-kopen.startpagina.nl staan een aantal tabakszaken. Bel die ff op of stuur ze een e-mail. Wees zo duidelijk mogelijk over wat je zoekt en ik denk dat er wel iemand zal zijn die je kan helpen.

Succes!

• Nancy

ja maar het is ook belangrijk dat het een beetje in de buurt is. en ik heb echt heel veel zaken gebeld.

ook heb ik gehoord dat degene die ik zoek niet meer gemaakt worden vanwege de slechte kwaliteit.

balen, want een alternatief wordt ook niet geboden.

Ik zoek gewoon verder.

maar bedankt dat je even serieus reageerde

• Piet

Heb je het al aan Lex gevraagd?

:-)