Het leek hier weer op een kleuter chatbox, waar rokers en anti-/ex-rokers elkaar verbaal te lijf gingen. Ik heb in het afgelopen jaar regelmatig ingegrepen, maar telkens loopt het toch weer uit de hand omdat sommigen menen dat dit prikbord bedoeld is om elkaar te zieken of als een soort van knipselkrant te gebruiken. Zijn er interessante artikelen op internet die je onder de aandacht wilt brengen? Meld die dan aan via http://sigaretten.paginamail.nl. Als het artikel interessant genoeg is, plaats ik het op Sigaretten.startpagina.nl
Dit prikbord is bedoeld voor vragen en opmerkingen over het product sigaretten te plaatsen.
Welke soort berichten zijn dus niet gewenst?
Berichten die …..
… bedoeld zijn om anderen te kwetsen of uit te schelden
… mededelen hoeveel sigaretten iemand rookt
… gaan over sigaren, shag of vloeitjes
… gaan over het (anti-)rookbeleid van overheden
… de gevolgen van roken (daar is meer dan voldoende informatie over te vinden op internet. Zelfs op pakjes peuken staat dat je er dood van kunt gaan, dus dat hoeft hier niet verteld te worden)
… bedoeld zijn als grapjes over rokers of ex-rokers
… niet meer zijn dan een quote van een artikel op internet
Ik zal heus wat soorten berichten vergeten zijn die niet gewenst zijn, maar ik vertrouw wederom op het intelect van de bezoekers dat zij begrijpen wat wel en niet kan.
Berichten die niet passen in de ogen van de beheerder, zullen verwijderd worden. Vragen over de verwijdering worden niet meer beantwoord en zullen ook van het prikbord verwijderd worden.
Veelvuldig plaatsen van ongepaste berichten leidt tot en blokkade voor dit prikbord.
Overigens nog een mooie bloemlezing van een aantal onderwerpen die verwijderd zijn:
“Speciaal voor ……….”
“Rustig hier”
“Voor ……”
“Ja, ja, roken is uit”
“Dom, dommer, domst”
“DOM???”
“Rand debiel”
“Over stompzinnig gesproken”
“Hahahahahahaha”
“Wie rookt is een ….”
“Sukkel/slijmbal”
“Gegroet zielige losertjes”