roken is zelf moord op langer termijn

• Theo

Elke maand overlijden er ongeveer 2000 mensen aan een ziekte als gevolg van roken.

Roken is zelfs doodsoorzaak nummer 1 en is een nog veel grotere zelfverminking dan jezelf bewust incontinent maken.

De kosten door roken zijn duur . Zou de premie 50 % omhoog moeten voor rokers?

Maar ook je conditie gaat door roken er aan en ik wil veel sporten en zo lang mogelijk blijven werken.

Roken maakt de kosten duur in de gezondheidzorg en ook zijn rokers vaker ziek omdat ze vatbaarder zijn voor virussen. En omdat roken juist vitamine ontbreekt en daardoor ben je vatbaarder.

Verder is bewezen dat roken ook de gezondheid van niet rokers schaad, dus is binnen roken waar andere zijn of in je eigen huis waar kinderen zijn gewoon ronduit Onbeschoft.

Roken is gewoon zelfmoord op langer termijn.

• piet

Go wat komt dit schrijven mij toch bekend voor, vooral de zins opbouw

• Prof. Dr. Nietroker

Lex/Harrie/Ugge/Kees/Martin/(L)ex-roker:

O P Z O U T E N met je Stivoro praatjes

Theo… Hoe verzint ie het elke keer….

• Anti-rook

Nou ik was het niet ik ben geen lafaard zoals de meeste rokers hier om onder een andere naam uit te komen,tenslotte prik ik hier niet meer!

En buiten dat heeft Theo wel gelijk en wat doen de verslaafden?

Natuurlijk niet inhoudelijk reageren,maar wel schelden!

Typerend

Prettige dag verder

• Inspector Gadget

Anti-rook schreef:

>

>,tenslotte

> prik ik hier niet meer!

En wat doe je nu?

• Anti-rook

Reageren op beschuldigen van die zogenaamde prof. Loser,ik ben integenstelling tot het gifgasverspreidende zooitje wel fatsoenljk!

• Anti-rook

Jouw stijl ook Bert oo,heet je nu ineens weer Piet?

Pfffffffffffff wat een loser,je rookt zeker ook niet he?

Prettige dagen verder

• Marie Jose

Rokers zijn juist voordelig voor de ziektekostenverzekeraars, omdat ze eerder overlijden maken ze heel wat jaren minder gebruik van de gezondheidszorg. De accijnzen op sigaretten/tabak/shag/sigaren zijn een enorme inkomstenbron voor de overheid.

• Anti-rook

kortom Marie je bent het met de stelling eens,maar bedenk wel dat rokers voor dat ze gemiddeld 13 jaar eerder sterven heel veel meer kosten doordat ze meestal landurig een dure lijdensweg moeten ondrgaan in tegenstelling tot de meeste nietrokende

• Drs.Brakovich

Zo is dat,als een roker ziek word,is ie echt ziek.

En niet 1 van de duizenden die voor elke scheet de ze dwars zit naar de dokter lopen…