wie rookt er allemaal buitenlandse sigaretten

• mark

Hallo,

Ik zie steeds meer mensen sigaretten roken die uit het buitenland komen, ik rook zelf ook Zwitsere marlboro (a 25 euro) maar ik zie steeds meer mensen dit doen, wat zijn jullie ervaringen met buitenlandse sigaretten en waar moet je op letten als je deze koopt.

• gestoomde makreel

Ik rook via de militairen, betaal voor een slofje van nelle 8 euro.

Kom ook geregeld in België, en bataal daar per pakje shag een euro minder.

• Patrick van Zundert

mark schreef:

> waar moet je

> op letten als je deze koopt.

1) echtheid

2) versheid

de meeste Nederlanders vind de prijs overigens belangrijker dan de kwaliteit van de peukjes

• Es

Ik krijg ze opgestuurd vanuit het buitenland, proef wel wat verschil maar vind het verschil in mn knip belangrijker.

• antirook

proef wel wat verschil

Ja hoe denk je dat dat komt daar zit nog meer ongecontroleerde troep in,roken is al niet best zoals ieder normaal denkend wezen al weet maar die buitenlandse namaaktroep is helemaal spelen met je gezondheid

Sterkte

• Anti-(L)ex-roker)

Normaal denkende mensen laten andere mensen in hun waarde !!!!

• antirook

ik reageer inhoudelijk op een reaktie, het gezegde goedkoop is duurkoop is hier wel erg van toepassing als je je gezondheid opofferd voor goedkope troep,heeft niets met laat mensen in waarde laten te maken !

Mag ik dat ff zeggen?

Zout ff lekker op stakker

• Anti-(L)ex-roker)

Kan je weer niet zonder schelden ????

Je laat mensen in hun waarde door ze als volwassenen te behandelen, niet door ze als oliedomme kinderen te zien die niet weten dat roken schadelijk kan zijn !!!

• (b)engel

Bemoei je met je kippen! Het is mijn lijf dus hou je er lekker buiten sukkel

• antirook

Bemoei je met je kippen! Het is mijn lijf dus hou je er lekker buiten sukkel

Dat ben ik helemaal mee eens,maar zeur dan niet dat artsen je niet willen helpen of je onder aan de lijst zetten,en verder blijf met je gifgassen uit de buurt van levende wezens die niet verslaafd zijn!!

BEGREPEN STAKKER!!!