Beste patrick

• Gestoomde makreel

Beste Patrick,

Kun je anti rook niet blokeren, hij is behoorlijk aan het schelden dit moet niet kunnen!!!

Op andere site's wordt hij ook al geblokkeerd, ivm zijn scheld partijen.

Als ik verder terug kijk op dit prikbord, is het niet de eerste keer dat hij zo aan het schelden is.

Er staat immers dit boven aan jou prikbord;ook aso, Tokkie, junk, pafsukkel etc. zijn scheldwoorden.

Zelf ben ik hier nog maar 2 weken aan het rond snuffelen maar dat weerhoud me dadelijk al hier niet meer te komen, en ben denk ik niet de enige die dat denkt aan de laatste posters te zien.

Bvd

Nicolette

• Anti-(L)ex-roker)

Heel goed Nicolette !!!!

• antirook

Ten eerste bepaald Patrick zelf wel wat toegestaan is heef die jou niet voor nodig.

Ten tweede ben ik in tegenstelling tot de fanatieke rokers fanaten nergens geblokkeerd.(gut o gut wat erg om pafsukkel te zeggen)

Ten derde ik scheld niet wordt altijd uitgelokt door de verslaafden spreek altijd de waarheid.

En ten vierde kan ik er wat aan doen dat je junk, pafsukkel, Tokkie en Flodder scheldwoorden vind omdat je waarschijnlijk zelf aan die profiel voldoet?

Anders nog iets?

Ps

Nee al die onzin van rokers over roken/meeroken kan geen kwaad ,en waar kan ik die gevaarlijke smerige troep goedkoop scoren dat moet zeker wel kunnen

Stakker

• Gestoomde makreel

Ik heb niet de regels gemaakt van dit forum, dat heeft Patrick gedaan hopen dat ie zich ook aan het woord houd zoals ie hier boeven heeft vermeld.

Hopenlijk is ie een man van woord en daad!

Verder ga ik niet op jou reactie in anti rook, daar ben ik te verstandig voor.

• antirook

Verder ga ik niet op jou reactie in anti rook, daar ben ik te verstandig voor.

En dat zegt een rookster ?

Lekker realistisch

Nou de groeten verder!

• Anti-(L)ex-roker)

Ok, jij ook de groeten, hopelijk voor altijd :-)

• Anti-(L)ex-roker)

Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..vBlablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..

• Anti-(L)ex-roker)

Dit is dus ongeveer de vertaling :-)

• antirook

Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..Blablabla..`

Dat vinden rokers als ze met de waarheid geconfronteerd worden.

Jammer voor die rokers maar de maatschappij pikt hun gedrag in het bijzonder het meerookprobleem niet meer!

Elke week worden er wel weer meer en strengere wetten overal ter wereld tegen die gevaarlijke stinkende overlast afgekondigd.

Dus zeur niet al zou ik een van de weinige zijn die er zo over denkt

Vergeet niet ik verkondig de gedachten van de meerderheid, wat statistieke meerdere malen aangeven

Steek er nog eentje op,en schaam je

• Gestoomde makreel

Elke week worden er wel weer meer en strengere wetten overal ter wereld tegen die gevaarlijke stinkende overlast afgekondigd.

————————

Alleen lukt het in Nederland niet, nu na dikke 2 jaar is het nog niet verder gekoemn dan niet roken op het werk en in de trein.

Hahaha laat me niet lachen, voor de horeca is het verbod ook al op straat gegooid!