Bijzonder prikbord

• Diederik

Ik kom hier nu langer dan een jaar, en ik wil nu toch even kwijt dat ik dit een heel bijzonder prikbord vind. Echt heel bijzonder.

Ga zo door!

Diederik

• Anti-(L)ex-roker)

O, en wat vind je er dan zo heel bijzonder aan ??

• antirook

Ja vraag ik me ook af.

Af en toe wordt er gerammeld met de strontemmer,en dan komen er weer wat rokend ongedierte onder hun steen vandaan gekropen,als je dat bijzonder vindt

• Johnny Hates Antirook

Nou trekpop, vertel dan maar eens wat dit prikbord zo bijzonder maakt.

En daarna graag ff doortrekken. Er drijft weer eens iets onbekends op het prikbord.

• Rienki

Hallo Van Vleuten…

Al een jaar en nog niks te melden…? Steek je er wat van op dan….ben je ook opgehouden met paffen op 24 februari 2005 net als onze webmaster….of ben je net begonnen…NIET DOEN…Als je wilt kan ik je helpen…

Ik kom sinds een weekje langs en de webmaster weet niet eens dat je Caballero spelt met dubbel L(O)L….

*Rienki denkt erover voortaan uitsluitend sigaren of kretekjes te roken….weer een prijsverhoging per 1 april as. van al sinds veertig jaar zijn vertrouwde en vervloekte Caballero*

*'k moet nu weer naar buiten van het frouwke*

*helaas op dit tijdstip te donker om wat bukshag te scoren*

• Rienki

Over hulp gesproken : om 13.53 uur vandaag is de Jellinek nog langs geweest op dit prikbord…..

• Johnny Hates Antirook

Kijk maar uit met die bukshag, met die homo, antirook, in de buurt, kan dat knap gevaarlijk worden.

• Johnny Hates Antirook

Waar zie je dat aan?

• Anti-(L)ex-roker)

oh, vraag jij je wel eens wat af dan :-)

Ik dacht dat je de hele dag alleen maar met een strontemmer liep rond te strompelen !

• es

Blij dat je je plaats weet!