Mensen van Jellinek

• Prof. Dr. Nietroker

Jullie komen hier wel veel op bezoek. Er zijn, dacht ik, wel ergere verslavingen te behandelen dan die aan tabak?

De subsidie die jullie daarvoor krijgen is niet bedoelt om een beetje te struinen op het Internet hoor. Weet je wel hoe verslaafd je daaraan kunt raken?

Vort! Aan het werk!

• Es

En dat maak jij uit, soepkip? Zoek een hobby of ga roken of zoiets

• Prof. Dr. Nietroker

Ik neem aan dat Es even namens de Jellinek reageert? Nou Es, zoals je bovenaan kunt lezen is schelden op dit forum niet toegestaan. Schelden is eigenlijk sowieso altijd een zwaktebod. Niet dat ik anders van Jellinek had verwacht hoor, dat niet.

Als belastingbetaler stel ik er prijs op dat er gewerkt wordt voor m'n centen. Als subsidiespons heb jij daar waarschijnlijk niet veel gevoel bij. Vandaar dat ik je even kom herinneren aan het feit dat je door de maatschappij wordt betaald om te werken en niet een beetje zinloze en kansloze bijdragen te leveren aan een forum wat je pet te boven gaat.

• Es

In tegenstelling tot jou kunnen sommige mensen meerdere dingen tegelijk. En voor de rest: talk to the ass

• Prof. Dr. Nietroker

Es schreef:

>

> In tegenstelling tot jou kunnen sommige mensen meerdere

> dingen tegelijk. En voor de rest: talk to the ass

Nou, wonderkind, wees maar blij met jezelf. Flinke praat hoor!

• antirook

Es,

Trek het je niet aan, die zogenaamde prof nietroker is gewoon een zielige gefrustreerde leugenachtige roker,die overspannen in de wao zit,waarschijnlijk geestelijk in de war geraakt omdat hij constant naar buiten getrapt werd als hij er weer eentje op stak!

De Stakker

• antirook

. Er zijn, dacht ik, wel ergere verslavingen te behandelen dan die aan tabak?

Nou ik denk het niet als je zuipt of snuift of prikt krijg ik er tenminste niets van binnen van meeroken wel!!

DUIDELIJK LOSER!!!

• Prof. Dr. Nietroker

antirook schreef:

> als je zuipt of snuift of prikt krijg ik

> er tenminste niets van binnen van meeroken wel!!

>

> DUIDELIJK LOSER!!!

Tja Leks Ik weet niet hoe jij zuipt, snuift en prikt, maar als je niks binnen krijgt doe je iets niet goed. Aan de andere kant kan ik van een IDI**T als jij ook geen slimmere reactie verwachten.

• Johnny Hates Antirook

Hé wat heb jij een grote muil trekpop. Je zou beter weer eens aan het werk kunnen gaan, of staat dat woord niet in het ambteraren woordenboek?

Beetje onder werktijd zitten surfen op kosten van de gemeenschap en als iemand daar een terechte opmerking over maakt nog een beetje lopen schelden ook.

Mensen als Prof. Dr. Nietroker en ik BETALEN wel jouw salaris, lambal.

Dus een beetje meer respekt JA.!

• antirook

Beste Prof .Dr.nietroker,

Ik bedoel dus als een junk spuit daar heb ik er geen last van

Als een junk zuipt daar heb ik er geen last van

Als een junk snuift daar heb ik er geen last van maar een junk die paft daar krijg ik kankerverwekkende stoffen bij naar binnen!

DUIDELIJK OF MOET IK HET NOG MEER UIT LEGGEN ZIELIGE SMERIGE STINKENDE NICOTINESLABEK!