Mensen van Jellinek

• antirook

Jij betalen???????

Kom op Jhonny je komt je woonwagenkamp niet uit met je weetplantage!

Hou toch op sukkel met je nicotinerotkop!

• antirook

Is toch logisch dat er deskundige uit de verslavingszorg hier komen kijken kunnen ze het niveau bestuderen van die losers die nog paffen in deze tijd!

Denk dat er heel wat kunnen promoveren als ze deze berichten van die pafsukkels die hier komen prikken nalezen!

En dan hebben we het nog geeneens over al die gedelete berichten gecensureerd door Patrick die echt niet meer door de beugel konden!

Anders nog iets?

• Pinokkio

Hahahaha, der Lex, habben sie jetz eine spellingcontroler aangeschaft :-)

Nu allein nog af en toe eine komma plaatsen :-)

• Pinokkio

Wauw wauw lexie toch :-) was eine grosssprache !!!!

• Prof. Dr. Nietroker

antirook schreef:

>

>

> Beste Prof .Dr.nietroker,

>

>

> Ik bedoel dus als een junk spuit daar heb ik er geen last van

> Als een junk zuipt daar heb ik er geen last van

> Als een junk snuift daar heb ik er geen last van maar een

> junk die paft daar krijg ik kankerverwekkende stoffen bij

> naar binnen!

Tja, als junkies de enigen zijn die nog met je om willen gaan, kan ik je wel begrijpen. Zelf ga ik eigenlijk nooit met junkies om.

Arme Leks…

• Es

Ach je moest eens weten hoe blij en gelukkig ik met mezelf ben! En zo ook mijn omgeving, leuk he?

• Es

Lambal? hmmm apart woord.

• Es

Dat denk ik ook, voel een hoop frustratie. Wie zeg dat ik het trouwens ben van de jellinek? Kan wel een meelezer zijn. Ik heb niets bevestigd.

• peggy

wat denk je dat je inademt elke dag?? volgens mij ben jij echt wel dom,er zitten zo véél meer giftige stoffen in de lucht en wat we eten…jij hebt duidelijk wel iets met grote letters hé??? denk je daarmee iets te bereiken hier??:?