Wederom Censuur ??

• Johnny Hates Antirook

Heeft Patrick weer eens opruiming gehouden, of is hier weer sprake van ordinaire censuur?

Alle berichten zijn weer eens verdwenen.

• Pinokkio

Hij loopt rond met een stofdoekje :-)

• Patrick van Zundert

Mogelijk een probleem met het internet?

Ik heb al weken niets meer verwijderd…ik heb de hoop opgegeven dat men hier op een fatsoenlijke manier met elkaar om kan gaan.

• Geen idee

De nicotine heeft je hersens aangetast je wordt dement!

• antirook

Jij niet dan ? anti-pafsukkel :-)

• Johnny Hates Antirook

Betekend dit dat we hier echt ons hart mogen gaan luchten :-)

Maar jij bent toch ook de beheerder van het prikbord noord-cyprus?

Ik heb me daar even verwonderd over het taalgebruik, dan zijn wij hier altijd erg aardig voor elkaar geweest, maar toch heeft het geleid tot een grote opschoonactie.

Deze was denk ik eerder op het cyprus bordje nodig geweest.

• Patrick van Zundert

Johnny Hates Antirook schreef:

>

> Betekend dit dat we hier echt ons hart mogen gaan luchten :-)

Nee, dat betekent dat ik overweeg om hier weer eens in te gaan grijpen.

>

> Maar jij bent toch ook de beheerder van het prikbord

> noord-cyprus?

Ja.

>

> Ik heb me daar even verwonderd over het taalgebruik, dan zijn

> wij hier altijd erg aardig voor elkaar geweest, maar toch

> heeft het geleid tot een grote opschoonactie.

> Deze was denk ik eerder op het cyprus bordje nodig geweest.

Inderdaad en dat zal daar ook gaan gebeuren.

• Rienki

Het valt mijnsinziens wel mee….op de prik van de TRNC…leuke uitlaatklep voor een klein aantal mafketels….waaronder ondergetekende….

• Patrick van Zundert

Het is duidelijk dat jij meedoet aan de discussies en mede daarom niet objectief kunt oordelen.

Als je een groepje mensen in het echt in een kamer zet en ze de uitlatingen laat doen naar elkaar die ze op de 2 genoemde prikborden (sigaretten en cyprus-noord) doen, dan krijg je een real-life soap die goed zou verkopen aan bagger-SBS of €€€-Talpa.

De manier waarop sommigen tekeer gaan is beneden alle peil. Zelfs hooligans* tonen meer respect voor elkaar dan sommige bezoekers op deze 2 prikborden.

De enigste manier om deze 2 prikborden schoon te houden is door elk bericht dat ik als webmaster tever vind gaan te verwijderen. Ongetwijfeld krijg ik dan weer van alles naar mijn hoofd (partijdigheid etc.), maar de fatsoenlijke bezoekers worden niet meer weggejaagd.

Zo heb ik de vaste prikkers op dit prikbord zelden een serieus antwoord zien geven waar de vraagsteller iets aan heeft. Toegevoegde waarde is dus 0. En dan denken ze ook nog dat ik op die manier graag hoge bezoekersaantallen heb? Not.

Leuke hobby hoor, elkaar verbaal afmaken op een prikbord. Flinke vent ben je dan!

Deze webmaster overweegt serieus om een paar prikborden definitief dicht te gooien. Het is zo niet leuk meer. Jammer dat bepaalde mensen op deze prikborden kennelijk geen leven hebben, maar ik wel. Heb hier geen zin meer in!

*= een vaste bezoeker van een ander prikbord ging eens kijken op het Cyprus-Noord prikbord en mailde me omdat hij zo schrok van het nivo daar. Hij vergeleek de bezoekers met hooligans.

• Drs.Brakovich

Das het beste Patrick,dichtgooien die zooi hier.

Het is nu wel duidelijk dat de rokers en antirokers het nooit eens zullen worden.

Laten we gewoon ieders eigen weg gaan,en van elkaar geen donder meer aantrekken.

Dus,deurtje dicht en het sleuteltje weggooien………