Zo kan het ook/Zo moet het ook

• Rienki

http://www.dontpassgas.org/

Een leuke link voor rokers die consideratie hebben met niet-rokers…..

• Rienki

Oefs……www.dontpassgas.org……of toets 'm zelf……Take your paffers outside……Geinige brochure om te downloaden……

• Rienki

De links schijnen vandaag bij mij niet te werken……

• Rienki

….ook dat videoooo-tje van de LONG-operaties* niet…..HELAAS….

* Ik krijg nooit van mijn ziektekostenverzekeraar een LONG-transplantatie…ik rook te lang……schandalig niet waar…..? Moet ik in het buitenland zelf zo'n € 50.000 a 55.000

opHOESTEN….en dat zelfs als ik door mijn veel hogere sterftekans de niet-rokers verzekeringstechnisch bevoordeel……van mijn frouwke was 103….uiteraard nooit gerookt….nooit AOW-premie betaald….vanaf haar 65 altijd AOW gebeurd…vanaf 80 in duur bejaardenoord op kosten van de bijstand …als ze had gerookt was ze minstens 10 jaar eerder door de schoorsteen gegaan…..plus nog een vermogen aan accijnzen betaald…..

ERGO : Niet-rokers BEK dus dicht…als we buiten roken althans in zodanige omstandigheden dat jullie GEEN ENKELE LAST van ONS hebben….WIJ subsidieren JULLIE……

• Rienki

……de oma van mijn frouwke is 103 geworden…….

• ikke

Niet zeuren je kiest er zelf voor om te roken dus dan ook niet zeiken dat je uitgekotst weg getrapt en de verzekeringen wordt uit gegooid!!

Jij kiest er toch voor om als een junk te leven!

• Rienki

@ikke

Net zo als Rob Oudkerk (een huisarts, niet de mijne) een gen heeft dat hem ontvankelijk maakt voor zijn verslaving (niet de mijne maar die van Lemesos op dat andere prik-bord) heb ik een gen dat mij ontvankelijk maakt voor mijn verslaving….

Een junk is in wezen een ziek mens….

Waarom moet hier op zieke mensen gescholden worden….

Ik word thuis al uitgescholden….

Of dient schelden een therapeutisch doel…..zo vat ik dat……uit bezorgdheid….was sich liebt das neckt sich….Zo ja : SCHELDEN….

• hij, wij of zij

Fraai taalgebruik weer Lex, onvoorstelbaar dat je daar nog geen literaireprijs mee gewonnen hebt. :-)

• peggy

boehoe!!!!!!!!!