Lex bedankt.....

• Patrick van Zundert

Vrijdag a.s. (24 februari) rook ik 1 jaar niet meer. Ik ben blij dat ik van mijn verslaving af ben. Behalve de eerste paar weken was het helemaal niet moeilijk en ik kan me niet meer voorstellen dat ik ooit nog zou roken.

Ik moet toegeven dat jouw berichten op dit prikbord ook een klein steuntje in de rug zijn geweest voor me. Oprechte dank hiervoor.

Dit betekent overigens nog steeds niet dat ik het altijd met je eens bent of het correct vind hoe dat je rokers hier benadert.

Patrick

webmaster

• Rienki

Jaar is nog niet voorbij….kan nog van alles gebeuren….bijv. TSUNAMI op Tenerife….

Ga je vieren in www.tullepetaonestad.nl

met HEEL VEEL DRANK

Daarna NOOIT MEER ALCOHOL

Ik ben jaloers

• Lex

Kijk dat mag ik graag horen gefeliciteerd!!

Maar dat ik er een steentje aan bijgedragen heb is te veel eer hoor!!

Denk eerder de jaloerse reaktie's van een aantal rokende prikkers,als je dat leest en vooral wat betreft de rokerssmoezen,dan denk je echt hier wil ik nooit meer bijhoren!!

• Prof. Dr. Nietroker

Nou Patrick prima dat je een jaar niet hebt gerookt. Maar is het nou echt nodig dat je de slechtste mens en forumhoer Leks daarover een veer in z'n reet douwt? Zo'n geweldige prestatie is het nou ook weer niet.

Ik bedoel: waar hebben we het eigenlijk over? Honderdduizenden mensen stoppen jaarlijks met roken. Zelf ben ik ruim vier jaar geleden gestopt. Hieromtrend heb ik mensen in mijn omgeving echt niet lastig gevallen. Ik zal anderen die willen blijven roken geen strobreed in de weg leggen. De gevaren van het meeroken worden door de anti-lobby schromelijk overdreven.

Bovendien heb ik aan den lijve ondervonden dat het niet zo moeilijk is. Een beetje karakter moet je natuurlijk wel hebben. Bij de twee scheldende anti's is deze eigenschap waarschijnlijk ver te zoeken. Na dit compliment aan slechte Leks begin ik ook aan jouw verstandelijke vermogens te twijfelen.

• Rienki

@Webmaster

Zoals geregeld heb jij dinsdagavond a.s een date in Miami met Miss World 2002 - je kent haar inmiddels - een goede vriendin van mij…. Ze heeft je zonder zonnebril gezien op het dak van HILTON CREEK in Dubai….Ze rookt ook niet meer….SHE WANTS YOU…HANDSOME MAN….Ze is in Miami South Beach for a fashionshooting…..I am really jaloers…wat een kans met zo'n chick…. Als je me je vluchtnummer geeft ex Miami haal ik je met de limo af……hopelijk komt ze mee want ze wil haar ouders in Almelo weer effe zien…

Groeten,

Rienki

• Johnny Hates Antirook

KOTS :-(

• Bianca

WEET ZIJN VROUW HET WEL;)

HAHAHAH

• Lex

Wekenlang zie je ze niet,maar nu ineens komen zo weer in grote getale onder hun steen vandaan gekropen om weer van alles neer te kotsen variërend van rokerssmoezen tot klink klare pro-rook onzin stelletje jaloerse rokende stakkes dat bedoel ik nou met wie wil daar nog bijhoren!

• Lex

Zelf ben ik ruim vier jaar geleden gestopt.

Ach hou toch op leugenaar je bent gewoon een trieste zielige verslaafde roker die zich er zo voor schaamt dat je er niet voor uit durft te komen

Zoek hulp stakker

(of een hoge boom)

• Lex

En voor die paftrut is bedoel dus stakkers

STAKKER