Roken....

• Mark

Hallo,

FF een serieuze vraag:

Kun je ook verslaafd worden aan roken als je niet over je longen rookt?

MVG

Mark

• Drs.Brakovich

Mark,dat geloof ik niet.Want als je niet over je longen rookt,komt er geen nicotine in je lichaam,of misschien een heel kliene hoeveelheid.

Maar als je niet over je longen rookt,proef je wel die heerlijke smaak van een sigaret.

Alleen die lekkere kick van de nicotine moet je dan missen,maar dan kun je ook een pleistertje plakken natuurlijk……

:)

• Pinokkio

Tuurlijk raak je dan ook verslaafd,

de nicotine komt via je mond in je bloedbaan terecht !!!

Kijk maar naar sigaren en pijprokers.

Wil je niet verslaafd raken, dan gewoon niet roken :-)

• Rienki

Vraagje voor de Jellinek…? Die kan/moet/zal het weten…

• Lex

Maar als je niet over je longen rookt,proef je wel die heerlijke smaak van een sigaret.

????????????????????????????????????????????????????????????

Ja ga hier een beetje roken lopen te verheerlijke dom stuk rokend ongedierte dat je bent!!

Als je voor het eerst een trek neemt levert het eerder braakneigingen zoals iedereen weet paf je gewoon door dan ben je in niet al te lange tijd een stinkende junk een loser een paria van deze eeuw,met het niveau zoals je kan lezen van de meeste rokers hier

Veel geld kwijt en je gezondheid naar de kloten!!

Wil je bij de uitgekotste weg getrapte losers horen?

Steek er dan vooral eentje op!!

SUCCES JOU KEUZE

• Pinokkio

Vroeg iemand jou iets ??

• Lex

Nee niemand vroeg mij iets ik gaf gewoon spontaan antwoord!

Daar schaad ik niemand zijn gezondheid mee in tegenstelling tot vele asociale gore stinkrokers die nog steeds denken ongevraagd hun kankerverwekkende gifgassen ongestraft te kunnen verspreiden!!

Hard weg trappen die paffende randdebielen!!

Ik ben blij dat er over de wereld er steeds meer mensen er zo over denken en de nodige harde maatregelen nemen tegen dat tuig!

Ps er zijn ook goede rokers die gaan zonder dat iemand er last van heeft vanzelf naar buiten in kou en regen!!

• Pinokkio

PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff Blabla Blabla PPfff

Ik vroeg je toch niets ?

• Drs.Brakovich

Haha!

Heb je het weer eens moeilijk,Lex.

• Drs.Brakovich

Haha,ga door Lex!

Gooi die frustraties er maar uit hoor jongen.Je hebt het ook zo moeilijk……