Roken....

• haha

goh lex kom je weer niet aan je trekje vandaag, dus maar weer even hier zieken.

Misschien helpt mijn e-mailadres jou wel een beetje:)

• peggy

volgens mij is lex echt gefrustreerd….z'n leven is echt gebaseerd op rokers uitschelden..elke dag zit hij er dan te wachten tot er een roker voorbij komt…:)en dan joepieeeeeeee!!! “dag geslaagd,ikke roker uitgescholden!! hoogtepunt van z'n leven!”

• peggy

ja jongen !!!! jij moet de hitler worden van de niet rokers!! stomme idioot;als ik van jou was zou ik ze allemaal stenigen….ben jij wel normaal???? begin er toch aan te twijfelen ….of weet je niets beters te doen???(dat zal het wel zijn!!)

• peggy

ja,dat is waar! als je dan toch nooit hebt gerookt begin er dan niet mee..grt peggy

• Prof. Dr. Nietroker

Rienki schreef:

>

> Vraagje voor de Jellinek…? Die kan/moet/zal het weten…

Voor de Jellinek is het uiteraard verslavend. Net als een heleboel andere dingen, waar je als normaal mens niet eens op komt! Zal wel iets met het veiligstellen van subsidie te maken hebben.

• Lex

En prof dr Niet roker kan het weten,vanaf zijn kamertje op de gesloten inrichting!

Gaat niet lekker he prof met je therapie!

Die stakker denkt nog steeds dat hij prof.dr is,en dat sinterklaas bestaat,en dat roken/meeroken geen kwaad kan

Triest

• noxqze

Nee hoor, Prof. Volgens de Jellinek is nicotine een “licht verslavende stof”.

Maar niet aan die loser Lex vertellen hoor, anders wordt zijn minderwaardigheidscomplex nog ernstiger.

• Lex

licht verslavende stof".

Als dat zo zal zijn,waarom zijn er dan nog zoveel verslaafden?

Bijna iedere roker wil stoppen op enkele domme losers van het niveau Tokkie en Flodder na!!

Een minderwaardigheids complex moet die Nixnut wel hebben want waarom laat je anders een paffende koe thuis toe!!

GA WITTEN LOSER

• Lex

Mark,dat geloof ik niet.Want als je niet over je longen rookt,komt er geen nicotine in je lichaam,of misschien een heel kliene hoeveelheid.

Zei Bil Clinton ook,toen lachte de hele wereld hem uit!

• Herr Spatnitz von München

Hah,das ist ja zum lacheln!