wie rookt en hoeveel?

• peggy

hallo,hier ben ik nog eens.ik was eigenlijk nieuwsgierig wie er van jullie nog rookt en hoeveel per dag?

• Drs.Brakovich

Hallo Peggy.

Ik rook en ik rook zo’n 15-20 sjekkie’s per dag.

• peggy

hey dr,ik rook ook zoiets per dag behalve in het weekend dan kunnen het er wel eens wat meer worden…ik rook ondertussen al 10 jaar..van m'n 15 tot nu.ooit ga ik er wel eens mee kappen,als ik plannen heb om zwanger te geraken stop ik.en hopelijk voor altijd dan…

• Mark

Twee in de week of zo, niet veel dus en heb ook al eens gedacht van kan beter stoppen. Alleen dan denk ik weer van die paar in de week kan geen kwaad… Dus dan doe ik maar weer gewoon door, soms ook wel lekker ;)

• peggy

ja,dat is echt niet veel hé…wil proberen ook wel te minderen maar weet niet of me dat gaat lukken..

• Mark

Gewoon proberen Peggy, nu heb ik nooit veel gerookt trouwens (dus kan misschien makkelijk praten) Zou het alleen echt zo slecht zijn, als je gematigd rookt?

• peggy

ik denk minder dan…want als ik in het weekend veel gerookt heb(meer dan anders) voel ik het echt wel aan mijn longen hoor! dus denk als je matig rookt dat het al beter is…gezond zal het nooit zijn hé maar minder gaan roken kan wel helpen denk ik..om ooit te stoppen een goede stap in die richting voor mij! grt peggy

• Benno Bever

5 shagies en ongeveer 5 siaretten