shag

• kees

welke shag vinden julli het lekkerste om te roken zwaar of half zwaar

• peggy

hallo kees,aangezien er hier toch geen leven is antwoord ik maar..spijtig genoeg rook ik géén shag maar wel marlboro light…hi..je hebt wel ni veel aan mijn antwoord maar wou gewoon eens antwoorden..ik heb wel ooit shag gerookt maar dan hoest ik de longen uit m'n lijf!! dus geef mij maar sigaretten! grt peggy ;)

• ben

kees iedereen heeft een eigen smaak de een light,of halfzwaar en de andere zwaar.

ik zelf rook al jaren half zwaar,

als ik namelijk sigaretten dan rook ik veel meer omdat het makkelijker is dan hoef ik niet te draaien.

• peggy

hey ben,dat is een feit! ik rook niet graag shag maar ben er blij om want zou niet elke dag willen rollen…sigaretten zijn nu eenmaal makkelijker…grt peggy ;)

• Drs.Brakovich

Ik heb altijd half zware sjek gerookt,zware shag staat me na een paar sjekkies enorm tegen.Half zwaar rookt gewoon lekkerder.

Ik heb altijd Drum gerookt,heel af en toe een Samson of Van Nelle.

Sinds Drum begon met die geperste sjek,ben ik over gestapt op Van Nelle en dat rook ik nog steeds.

Verder heb ik weleens Caballero sjek gehad,en zelfs sjek van Marlboro…..

En een keer zware sjek van Gauloises gerookt,door een vergissing bij aankoop.

Dit rook ik dus never nooit nie meer!Als je stoppen wil met roken,moet je die zooi gaan roken.

Binnen een pakkie sjek ben jij van je roken af…….

:)

• Herbert

Ik rookte altijd halfzwaar, nml samson.

maar door de huidige prijzen ben ik overgestapt op zilver hafzwaar. is ook goed te troken en een stuk goedkoper