welke tabak voor lichte sigaretten

• Erik

Geachte Prikborders,

Ik wil wegens de kosten zelf sigaretten hulzen vullen

Normaal rook ik camel blauw welke tabak komt daar in de buurt van.

Alvast bedankt voor de tips

Erik

• ger of ank

Hoi Erik,

Zolang als ik al rook draai ik zo mijn sigaretten,ik rook gruno rood 200 gram 15.75 per blik maar of dit overeen komt met camel daar kan ik niets over zeggen.

Er zijn van de gruno vier soorten tabak.

Groetjes Ank

• Patrick van Zundert

Light sigaretten worden gemaakt door tabak (van bladeren) te vermengen met een hoger percentage aan delen van de tabaksplant die (bijna) geen teer & nicotine bevatten, zoals nerven en stammen. Afval dus….

Roltabak (of shag als je die term liever gebruikt) is in vergelijking met sigaretten een hoogwaardigere product, omdat er (vrijwel) geen vulmiddel in zit. Het zal daarom ook zeer moeilijk zijn de smaak van light sigaretten te evenaren.

• Erik

Ha die patrick,

Ben relatief een lichte roker toch nog word het mij te duur.

Door sigaretten zelf te maken wil ik besparen.

Maar niet zwaarder gaan roken ,vind dat ook niet prettig roken.

Bedankt voor je antwoord !

Erik

• Frank

Ik was zelf op zoek naar hetzelfde, rookte Kent en werd me te duur. Koop nu GRUNO zachte smaak en combineer die met Mascotte Carbon filter. Behoorlijk mild, zou zeggen probeer het eens!

• Zelf Sigaretten Maken

Ik draai m'n sigaretten tegenwoordig met Pall Mall blauw en zoals m'n voorganger ben ik van Mascotte Gold naar Mascotte Carbon overgestapt.

Veel milder, een perfecte combinatie. Op een 2e plek komen voor mij nu de Mascotte XL filters (langere filter). Kijk wel uit met deze filters, die kan je alleen goed draaien met de Fast Easy Filler (electrisch) of de Mascotte Flex hulzenstopper.

Ik kan alles zo makkelijk testen omdat ik ze ook verkoop (:P)

Check: www.zelfsigarettenmaken.nl