Oproep!

• peggy

hallo prof, idd niet alle antirokers zijn irritant ik ken er ook genoeg die er geen probleem van maken. maar zoals je schreef;er moet iets mis gegaan zijn met hun jeugd of zo want je hebt er echt overdrijvers in! als ze nog maar zien van op een afstand dat je een peukje opsteekt behandelen ze je als een stuk vuil of zo..maar ja..die zullen wellicht altijd zo blijven denk ik.. grt peggy ;)

• Morse

Daarvan afgezien: alles in het leven heeft een zeker risico!

De gezondheidshype produceert intussen bovendien eigen bedenkelijke ziektebeelden: “Orthorexia”… en zelfs als als je supergezond leeft, zul je op zeker dag toch de pijp aan Maarten moeten geven! Dit lijkt vergéten te worden >:-\

• Morse

Hoi jelui,

Over het algemeen onderscheid ik ook tussen “niet-rokers” die er normaal tegenaan kijken (heb je inderdaad ook) zoals mijn nietrokende en zeer vreedzame moeder; en wel “anti-rokers” die stampij maken en zelfs ook fatsoensregels aan hun laars lappen.

Dit lijkt dus met ook volle steun van de overheid (jongen slaat zijn vader in elkaar in een antirook-spotje en zegt: “MAAR IK ROOK NIET!”, maarrtje van Weegen BLAFT voor de TV iemand af die net zijn peukies getrokken heeft om er een optesteken) allemaal te mogen tegen de “Untermensch” Roker!

Vgs. mij gaan de belastingen daarom zo erg omhoog, omdat te veel rokers gestopt zijn …. :-)

• peggy

als niet rokers denken ziek te worden van rooklucht in te ademen wat denken ze dan allemaal in te ademen als ze buiten komen?? al die auto's,fabrieken enz..volgens mij tien keer erger dan een beetje sigarettenlucht!

• Morse

Hoi Peggy,

Ik heb heel veel ervaring en discussies met anti's (gehad). Ze zien dat altijd slechts als afleiding van het thema “roken”!

Vanavond in Netwerk op 1 is toevallig een anti-rook-bijdrage (horeca rookvrij)! En er is al in hun forum een topic hiervoor aangemaakt. Mijn commentaar staat er al in, en heb bovendien 2 reacties rechtstreeks gegeven aan Netwerk…

Kijk hier >:-)

http://forums.ncrv.nl/netwerk/viewforum.php?sid=&f=87

• ria

hallo peggy, ja het gaat goed hier met het buiten roken(het is nu ook geen straf met dit mooie weer) ik heb het er niet meer over hoe slecht het roken allemaal wel is en buiten word er vrolijk gepaft en ga er ook wel bij zitten

• ger of ank

Hoi Peggy.

Je slaat de spijker op ze kop,mijn man had een discussie met zijn broer die in amsterdam woont helemaal niks mee een fijne stad.

Over uitlaatgassen en roken,maar de broer beweerden (die jaren lang gerookt heeft).dat uitlaatgassen minder schadelijk was dan roken.

Nou die discussie is op niets uitgelopen ze zien elkaar al 10 jaar niet meer.

Eigenlijk te belachelijk voor woorden.

Groetjes Ank

• peggy

hallo ger of ank, ja seg..al tien jaar niet meer gesproken voor zo'n discussie..idd te belachelijk voor woorden! ik weet dat er vele mensen zo'n erge discussie's kunnen voeren over roken. vind het zeer spijtig dat er altijd van die fanatiekelingen zullen bijzijn en hun ongelijk zelf niet kunnen toegeven,wij rokers weten dat het slecht voor ons is maar volgens mij schaden we daar niemand anders zijn gezondheid mee ,denk dat uitlaatgassen en de rest dat we opeten nog véél schadelijker is dan roken! maar ja,de echte anti rokers(die onredelijk zijn) zullen dit nooit kunnen toegeven..grt peggy ;)

• peggy

hallo ria, ja het zalige weer van de afgelopen dagen geeft ons weer de kans om gezellig met z'n allen buiten te kunnen zitten hé..:)

• Caballero zonder filter 20 p.d

Ik ben een verstokte roker. Vorig jaar ben ik twee keer in Ierland geweest. Rookvrij Ierland. Pubs, restaurants met z.g. bargedeelte, B&B, hotels, manorhouses, muziek.

ROKEN & HANDHAVING ROOKVERBOD.

LOL

Ik zou getekend hebben

Toch stuk minder gerookt maar dat werd gecompenseerd door meer smaak als-je toch effe lekker buiten stond te paffen met wat lotgenoten die ook nog eens een zakflaconnetje echte potcheen in de binnenzak hadden

& de prijs natuurlijk van een pakje Marlboro Light daar