ik rook nou 2 weken niet en vind er niks aan koffie drink is niks meer aan stappen niet.en nou kunnen jullie wel zeggen gaat over nou van sommige hoor ik het gaat nooit over.
Beste Judith,
Ik rook nu al 2½ jaar niet meer en mijn leven bestond voor een groot gedeelte uit roken. Bij alles wat ik deed dacht ik al aan de volgende sigaret.
Ik heb het er zeker een jaar of 1½ moeilijk mee gehad, zeker tijdens uit eten gaan en zo en vooral tijdens vakantie maar na die tijd ga je gewoon je tijd anders indelen. Bijvoorbeeld na het eten gelijk afruimen en opruimten i.p.v. een sigaretje. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het zeker over gaat. Ik voelde mij de eerste 6 maanden erg chago maar ook dat gaat over.
Nee zet zeker door. Je bent blij dat je gestopt bent over een tijdje en zeker ook zo trots want dat mag hoor als je z'n verslaving te boven komt.
En je zult altijd “last” ervan houden maar de trek gaat weg.
Heel veel succes en sterkte en ga door.
J.
hallo allemaal, voor mijn rokende famlie, weten jullie waar de sigaretten en de shag het goedkoopst zijn op Schiphol of in Cran Canaria? hopend op een snel antwoord (wellicht zitten jullie lekker in de zon) want wij vertrekken vannacht. groetjes Ria
Peggy was het fijn in Turkije? wij zijn er ook 2 keer geweest en vonden het toppy, gaan in september weer.
Volhouden!!
Kijk naar wat het je wel oplevert, je ruikt en proeft beter, houdt meer tijd over, je haar en kleren stinken niet meer, je huid krijgt een gezondere kleur. En wees vooral TROTS op jezelf. Jij bent de baas niet je sigaretten. Dat is een goed gevoel. Beloon jezelf zo nu en dan met iets leuks. Een leuk uitstapje, iets nieuws, de bios. En vermijd voorlopig voor jouw moeilijke situaties. Sterkte.
N
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?