doe mee aan onderzoek!

• Michiel

Voor een hersenscan onderzoek naar verslavingen (niet commercieel) ben ik op zoek naar MANNEN tussen de 18 en 55 jaar die 15 sigaretten/shaggies of meer per dag roken. Het onderzoek is niet gevaarlijk voor de gezondheid. Totale duur 4 ? uur (ook vragenlijsten invullen e.d.). U wordt gevraagd ± 12 uur voor aanvang van het onderzoek niet meer te roken.

Locatie: AMC te Amsterdam. Vergoeding: ? 50 ?5 + reiskosten. MRI-scan mee op CD.

Testdatum: zaterdag 24 juni 10:00 of 11:00 zondag 25 juni 9:00 of 10:00 maandag 26 juni 16:00 Meer info: mail mri_onderzoek@yahoo.com of bel 020-5988962.

• Frans

Jammer dat ik dit te laat gezien heb. Overigens val ik enkele jaren buiten de leeftijdscategorie. Ik rookte 2 pakjes Caballero per dag (zonder filter) sinds 40 jaar. Nu rook ik ‘s ochtends 5 a 6 shaggies (dun gerold). Na 12 uur rook ik 3 a 4 Djarum filtersigaretten. Beetje inhaleren, beetje als een goede sigaar als het ware. ’s Avonds een klein sigaartje en 2 a 3 shaggies. Dit werkt bij mij al enige tijd redelijk goed en toch geniet ik de hele dag door.

Die Djarum filtersigaretten kosten per pakje van 12 € 3.50 in enkele tabakswinkels in Den Haag. Het zijn kruidnagelsigaretten, niet die handgedraaide, maar industriele.

Teer 10 mg Nicotine 1mg Koolmonoxide 10 mg.