automaat??????

• anna

in deze tijd van tecniek kan ik me niet voorstellen dt er geen automaatje is uitgevonden voor de particulier die het zelf draaien met een mascotte hulzenstopper zo ondertusseneen beetje zat is.maar ik kan er niets van terug vinden op het net:( om slappe opmerkingen te voorkomen………..ik wilNIET stoppenmet roken!!!!!

mar zou eer dan echtgeen machientje zijn waar je je shag en hulzen indoet, op een knopje drukt, en dan je peuken kan opvangen???

ik ben benieuwd naar de reacties:)

mvrgr;anna

• Jan.S

• anna

op zich hardstikke leuk, maar het geeft jammer genoeg geen antwoord op mijn vraag:)jammer maar bedankt:):):)

• ben

Anna

ik weet wel van vroeger dat er doosje met een deksel en in dat doosje moest je dan beetje shag in leggen en dan een vloeitje er tussen stoppen en daarna doosje dicht doen en shagje was dan gerold aleen nog dicht plakken

Ik heb het tijdje gebruikt maar met de hand was het toch vlugger.

wie weet zijn er wel maar omdat ik ook geen behoefte aan heb.

• linda

ik weet niet of er zo'n automaatje bestaat, ben zelf ook aan het zoeken

maarre heb jij ervaring met de hulzenstopper? daar heb ik wat vragen over namelijk

• pietje

Hoi anna,

bij marboro,

heb je een auto maat staan hoef je niks aan te doen enkel een vrachtauto vol chag,

in te gooien de rest er bij er hij geeft 20.000 per minut,

is te klein gaat weg gaat 40.000 per minut geven maal60x24uur.

groot genoeg.

gr.piet

• anna

hoi ale maal

leuk die humor reacties, ben ik het helemaal mee eens, maar waar ik dus eigenlijk op zit te w8ten is een serieuze oplossing:)

• wendel

Vorige week kwam ik bij de sigarenwinkel en jawel: ze had iets nieuws: een automatische hulzenstopper! Je stopt er shag in, een huls en drukt op een knopje. Je kan zelfs kiezen uit 5 standen: hoe stevig de sigaret moet zijn! Ik ga vandaag eens kijken of ze me er ook een demonstratie van kan geven, want het ding kost wel wat: 40 euro…

• Patrick van Zundert

wendel schreef:

>

> want het ding kost wel wat: 40 euro…

Dat is een paar pakjes peuken…

• anna

hoihoi ik heb dus op de kop weten te kopen een electrische peukendraaier, werkt perfect.

tis wel aan de prijs, nl 45 euro maar dan heb je ook wat.

ik heb er 2 in reserve gekocht, maar zou er best wel 1 willen overdoen.

mvrgr;anna