automaat??????

• margareth

weet jij ondertussen al waar je zo'n ding kan kopen?

groetjes

• Hennie

Hoi ik zou heel graag als u het nog heeft de Handy Harruy willen overnemen,

Mvg Hennie

• Jeroen V.

Ik ben langs de tabaksboer(in) geweest, of zij die elektrische hulzenstoppers ook verkochten, daar zei ze ja op, alleen moest ie wel besteld worden.

Maar ze legde mij al uit dat die apparaten niet helemaal geweldig zijn, ik kon volgens haar beter een gewone hand-klikker kopen.

Nu had ik de mascotte deluxe al, maar er was ook een nieuwe versie uit, de mascotte flex-size.

Ik moet zeggen dat je met deze veel sneller je sigaretten geklikt hebt dan met de oude deluxe.

Voor 11 euro verkopen ze die pakketten flex-size bij de primera, en je krijgt er dan nog 400 filterhulzen (x-long) bij.

Deze klikker kan op 2 standen gezet worden, de ouderwetse filterhulzen (mascotte classic bijvoorbeeld) of dus de x-long filterhulzen, de laatste zijn net zo lang als de gewone hulzen, maar hier zit een iets langer filter in, ik moet zeggen dat dat veeeeeel lekkerder rookt.

Ben je toch nog op zoek naar zo'n electrische, op marktplaats staan er genoeg als je zoekt op “fast easy filler”, dit is de merkloze replica van de “handyman” etc.

• Berry

Of klik rechts even op de site zelf sigaretten maken.

Er zijn 2 apparaten inmiddels, de Fast Filler inderdaad en de Maroc. Die laatste wordt binnenkort ook op die website verkocht.