zelf sigaretten maken

  • linda

    hallo,

    ik ben net begonnen met zelf sigaretten maken, pak shag, hulzen en apparaatje.

    alleen het lukt voor geen meter, ik trek de hulzen kapot of ze zijn maar voor de helft gevuld. het lijkt of de shag te vochtig is ofzo….

    wie heeft er tips voor mij?

  • anita

    Ik maak ze af en toe zelf en ik gebruik alleen droge shag. Als de tabak te vochtig is wil het niet goed. Ook moet je zorgen dat je de tabak goed lostrekt en zorgen dat de huls goed in het apparaatje zit. Je moet er ongeveer 1 gram in doen. Het is een kwestie van oefenen hoor. Sommige merken shag gaan wat moeilijker, zoals van nelle als het te vochtig is.

    Welke shag gebruik je hiervoor?

    .

  • linda

    ik had de evergreen , nu een eigen merk

  • anita

    Hoi linda,

    Ik heb van evergreen nog nooit gehoord, maar welk eigen merk gebruik je nu en gaat het beter? Ik gebruik meestal samson of hulzentabak uit een blik. Het is eigenlijk ook maar net wat je lekker vind. Veel succes!

    groeten anita

  • Pierrot

    Om te beginnen geduld is een mooie zaak,om te beginnen lijm uw aparaatje vast op een plank! en klem dit vast met een lijmtang dit gaat dan veel vlotter je kan het zelf doen met een hand.sucses verzekerd.

  • lola

    niet meer proberen. maar stoppen is ook een optie

  • rick

    stop met roken?

  • Dirkjan

    Ik gebruik een mascotte “vulmachine” en mascotte hulzen met een xtra long filter. Camel shag in bussen vind ik één van de lekkerste, maar smaak is natuurlijk per persoon verschillend. Voor de eerder genoemde huls is ook een speciaal hiervoor bestemde “vuller” verkrijgbaar. Maar ik gebruik de standaard. Het enige wat af en toe scheurt is de voorzijde van de sigaret. Maar hiervoor geldt inderdaad oefening baart kunst. Ik vind de extra long filter huls prettiger want de standaard huls vult zich niet tot aan het filter en breekt bij het roken vaak af net bij die loze ruimte.

    Succes gewenst en natuurlijk is stoppen de beste optie, maar het is vaak wel erg lekker zo'n peukie.

    groeten van Dirkjan:)