ik wil dat mijn zoon stopt

• liza

hallo,

Ik probeer mijn zoon van 17 van het roken af te krijgen

Hij krijgt geen zakgeld meer sinds ik weet dat hij stiekem rookt

Hij rookt alleen op school omdat het daar mag buiten in een rokershok.pffff.

Nergens heeft hij behoefte aan een sigaret alleen daar.

Zo begint het dus. op school!!!!

Hij werkt voor een uitzendbureau.maar op het moment geen inkomsten doordat er Niet veel werk is op zaterdag,geen geld dus

Ik koop geen kleding meer voor hem en was ook zijn kleren niet meer

Wel zijn ondergoed ( nu nog ) en verschoon ook zijn bed niet meer

Hard zullen jullie zeggen, hij wil stinken? dan zal hij stinken!!!

Iedere dag trekt hij iets schoons aan en ik was met een ongeluk

en hij is zo schoon opzich zelf en op zijn bed.haha

Ben nu een week bezig en ik geloof dat het gaat doordringen.

Ook wordt er niet meer gechauffeurd als hij ergens heen moet

En ik denk dat hij zijn geluidsapparatuur niet mee op zijn fiets krijgt als hij moet optreden

Gisteren zei hij dat hij niet meer in het rokershok zou gaan staan want hij had wel door dat ie niet kon stoppen als hij daar in de pauzes bleef hangen

Als zijn kamer muf gaat ruiken dan weet hij dat ik zijn bed naar de schuur verhuis

zonder pc en electrische gitaar

Echt ik hou zielsveel van dat jong,maar ik kan dit niet zomaar opgeven

Mijn vader heeft zich doodgerookt en daarom ga ik de stijd aan

Mijn oudste zoon nu 21 is er nu blij om dat ik er zo voor gevochten heb dat hij er van af bleef.

Echt, ik ben echt niet zo'n kreng hoor, maar ik wil doorzetten en niet later denken had ik maar dit of had ik maar dat

Gelukkig weet hij dat dit ook maar het enige is dat ik hem verbied.Ook laten we het niet toe dat ie als hij 18 is

Zolang hij hier in huis is gelden onze regels

Anders maar op zich zelf en daar heeft ie geen geld voor

Ben benieuwd hoe deze week gaat lopen. Ergens moet ik er wel om lachen

Wat vinden jullie van mijn plan?

groetjes liza

• Drs.Brakovich

Strak.

• Sjonnie

Liza groot gelijk,

Ik zou ook alles aangrijpen om te voorkomen dat mijn kinderen zouden gaan roken!

Sterkte er mee

• DE_GEKSTE

je zit met je vraag op het verkerde pb

en denk je dat dat werkt dan wat je doe als hij wild roken doe hij het toch wel

• lola

wild roken? wat is dat?

iets met wilde dieren ofzooo

• antirook

Waar bemoei je mee Gekste,tenslotte heb jij daar ook menig uurtje door gebracht,uiteindelijk met resultaat ZERO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ach om te stoppen met roken is wel een beetje karakter nodig!

• DE_GEKSTE

klopt en ik kom er nog

maar ik heb er voor gekozen om weer te gaan roken om dat ik het nut er niet vanm in zag om nog te stoppen

en ik bemoei me overal mee dat moet je toch weten

• lola

geen ruzie maken joh,

mijn inzet helpt gelukkig en het gaat al weken goed

mijn zoon ziet het wel in dat ie stom bezig is

dus gekste heb je nog wat????

bye liza

• Paul Martens

Liza,

Als jouw zoon op zichzelf gaat wonen en dan bevrijd is van het fascistische regime thuis, hoop ik dat hij de rest van zijn leven zal genieten van veel sigaretten, sigaren of als verstokt pijproker door het leven gaat.

Jouw manier van “opvoeden” getuigt van een dermate laag IQ, dat ik de letters IQ hier niet eens ga uitleggen. Dat staat namelijk voor twee woorden die bij elkaar veel te veel let-ter-gre-pen bevatten voor jou.

Je eigen kind de basis hygiène ontzeggen is wel heel erg drastisch voor iemand die zich moeder durft te noemen.

En voor jouw zoon: veel succes jongen.

• lola

hahaha,

Mijn zoon heeft zoveel kleding in zijn kast hangen dat hij wel een paar maanden vooruit kan. zelfs als hij iedere dag iets schoons aantrekt

Zijn bed verschoonde hij zelf en hij trok kleding aan die hij liever niet aan had.

Hij rookt nu al 2 of bijna 3 weken (die ene sigaret die hij rookte per dag) niet meer

want een verslaving had hij nog niet

Met mijn oudste zoon heb ik het precies zo aangepakt en die is daar nu blij om

Hij is 21 jaar en heel gelukkig hier thuis en gaat echt het huis niet uit om onder mijn regime uit te komen, want zo verschrikkelijk ben ik niet

Wat weet jij trouwens van mijn IQ? en van let-ter-gre-pen…..suk-kel !!!

Mijn zoon staat iedere dag een half uur onder de douche dus zoooo erg is het niet met zijn hygiène.

Inmiddels was ik weer voor hem hoor, dus maak je niet druk om mijn zoon.

Jij hebt waarschijnlijk geen vader die zich heeft doodgerookt? Ik wel.